torstai 17. huhtikuuta 2014

10 pienenpientä juttua (& maailman epäedustavimmat kuvat)

Onni koostuu pienistä asioista!

Ajattelin nyt listata 10 pienenpienenpientä iloista asiaa, joista tulee hyvä mieli tai jotka auttavat mua jaksamaan arjen keskellä ja saavat mulle hyvän tai onnistuneen mielen! Tietenkin kaksi onnellisinta asiaa mun maailmassa on mun ihanat pojat<3 Mutta nyt niitä pienempiä (ei mitenkään järjestyksessä!) :

1. Mä rakastan siivoamista. Siivoaminen on mulle terapiakeino, aina kun on pinna kireällä, surettaa tai suututtaa, niin mä alan siivoamaan! Mä vihaan sotkua ja epäsiisteyttä, mutta sitä väkisinkin syntyy noiden pienten tuholaisten kanssa, jotka eivät osaa siivota omia jälkiään ja jotka pikemminkin sotkevat sen minkä ehtivät. Ja ehkä mä oon vähän salaa iloinen siitäkin, että ne tekee mulle sotkua tänne, muutenhan mulla ei olis ikinä mitään tekemistä.... :D Mutta se mun pointti tässä kohdassa oli se; että mä rakastan sitä tunnetta kun näen silmin kun imuri imaisee jonkun ison pölypalleron tai muruläjän (ei oo ehkä niin outo asia miltä nyt kuulosti kun kirjotin sen ylös....). Sen takia mä varmaan ''annankin'' Jasperin sotkea syödessäänkin niin paljon.. :D


2. Jasper on maailman iloisin, mutta se tunne on ihan uskomaton kun leikitään yhdessä piilosta/hippaa. Mä juoksen aina nurkan taakse piiloon ja leikin että ''juoksen pidemmälle'', sitten Jasper ei tiedä, että jäin siihen ensimmäisen nurkan taakse, säikäytän Jasperin ja Jasper säikähtää ja nauraa maailman eniten ja lähtee täysiä juoksemaan eteenpäin ihan innoissaan. Syöksyy maahan ja odottaa, että mä käyn kutittamassa. Ja sitten taas lähden ''pakoon'' johonkin seuraavaan paikkaan ja sama uudestaan jne. 


3. Jääkylmän batteryn avaaminen!




4. Jasper rakastaa halailua, ja mä rakastan Jasperin rakkaudentäyteisiä ja lämpösiä haleja. Jos vaikka syötän sohvalla vauvaa, ja sanon Jasperille, että tulee ''halaamaan äitiä''/''anna hali'' niin Jasper kiipeää sohvalle mun viereen ja SYÖKSYY halaamaan<3



5. Vihaan perunoiden kuorimista, mutta se on ihan huippufiilis kun oon saanut kattilallisen kuorittua!

6. Vihaan myös lakanoiden vaihtamista, mutta puhtaat lakanat. Ah.




7. Pesen pyykkiä yleensä 1-4 koneellista päivässä, ja koko ajan niitä puhtaita saakin olla laittamassa paikoilleen. Joskus oon sen suhteen tosi laiska, ja pari koneellista puhdasta pyykkiä lojuu jossakin meidän huoneessa. Mutta sitten kun otan itteäni niskasta kiinni, ja oon saanut käärittyä ne satamiljoonaa vaatetta kaappeihin, niin on mielettömän hyvä fiilis.




8. Mä rakastan blogin kirjoittamista, mutta mulla on valitettavasti vaan liian vähän aikaa siihen.. Joko mä kirjotan blogia tai sitten mä siivoan, käyn suihkussa, hoidan asioita. Joskus mua masentaa sitten jälkikäteen kun vietin poikien nukkumisajan koneella olemiseen, mutta onhan se blogitekstin valmiiksi saaminen ihan parasta!




9. Mulla kestää aina satavuotta saada hiukset kunnolla suoraksi, ja nykyään suoristan hiukset kunnollakunnolla ehkä 1-2 kertaa viikossa, sillä se on niin työlästä puuhaa. Silloin oon kyllä ylpeä itsestäni!




10. Lasten kanssa ollessani Jasper aina nauraa ja Caspian aina rauhoittuu. Silloin kun lapsillani on hyvä olla, tiedän olevani hyvä äiti.



Jos näitä pikkujuttuja ei olis, niin mun olo olis varmaan useammankin yhtä loistava kuin edellä olevissa kuvissa.. Oikein minä hehkeimmilläni! ... Tai sitten ei.

<3; meeri

8 kommenttia:

  1. Ihana postaus <3 monet asiat kuulosti tutulta! :) mä rakastan kans sitö ku leikitään noita hippaleikkejä ja toinen melkein katkee siitä naurusta <3

    VastaaPoista
  2. oikeest tee jotain sun kulmakarvoille, piirrä tai jtn :D noi on kamalat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miks ihmeessä mä piirtäisin tai mitään muutakaa tekisin niille sillon kun oon vaan kotona ? :DD mun päivät ei ala sillä, että meikkaisin monta tuntia. :) en edelleenkään voi niille mitään<3 mutta kiitos, en tiennytkään että kotona lasten kans pitäis olla viimesen päälle! :p

      Poista
    2. yhdyn ekaan anoon, noi on kyl liian lyhyeet ja ohkaset ja näkyyhä tos selväst et oot piirtäny niit? ja kaikis muiski kuvis, olit sit missä vaan nii samanlaiset ne on.. näytät angrybirdsilt :D enkä sit sAno tätä pahoittaakseni sun mieltä vaan sillä et oisit paljon kaunuumpi jos piirtäisit "normaalit" karvat eli piteemmät ja paksummat :) ps. oli tylsää nii luen vanhoi julkasuja :)

      Poista
    3. Voi HUOH. Kyllä mä nyt sen tiedän _edelleenkin_. Mutta ei mua nyt herranjumala kiinnosta kotona miltä mä näytän. Kyllä mä piirrän ne normaaliksi silloin kun mä meen jonnekin ja ajattelen että sillä on väliä ja silloin kuin mä jaksan. :) Esim. jos meen johonkin ilman lapsia vaikka baariin (vau oon kerran ollut baarissa, mutta ehkä noin saa tarkimman selityksen kun kaupassakin käyn usein ilman lapsia mutta sillon en koe tarvetta panostaa) niin todellakin piirrän ne. Jos tähän sais kuvan laitettuu niin voisin laittaa. :) Mutta eipä mua oikeestaan kiinnosta miltä mä näytän tai paremmin sanottuna se, että kuka ajattelee musta ja mitä kun yleinen mielipide kuitenkin on aina sama, ruma mikä ruma eikä siitä muuksi muutu vaikka yks asia naamassa oliskin ok:sti. :D
      Niin ja kyllä, kyllä mä melkeen aina vähän väritän, en piirrä, kulmakarvoja vaikka olisinkin vaan kotona. Jos meen johonkin ja mua itseä kiinnostaaa se minkä näkösenä meen niin piirrän ne kyllä. Älä huoli.

      Ja mun mielestä kuvat vääristää kun muokkaan niitä niiin paljon, ei ne oo oikeesti niin lyhyet miltä kuva antaa olettaa. :)

      Kiitos & Aamen. :D

      Poista
  3. samaa mieltä meerin kanssa,että miks ihmees kotona ollessa pitäs tälläytyä viimesen päälle.eiköhän se oo niin että kun on pieniä lapsia ei siinä kerkee ja jaksa vedellä "viivoja" mihkää :))
    mua ärsyttää semmoset äidit kelle on paljon tärkeemppä se miltä naama kotona näyttää kuin se että lapsilla on hyvä olla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :) kiva että edes joku ymmärtää ja "antaa anteeksi" mulle :")

      Poista

Kiitos kommentista! ❤