perjantai 6. helmikuuta 2015

2-vuotias, oppimaan innokas!





Mä en voi uskoa, että mun esikoinen, ihana pieni Jasper, on jo 2-vuotias, iso poika
Tasan kaksi vuotta sitten 6.2.2013 kello 10:32 syntyi maailmaan pieni nyytti 3078g ja 49,5cm, täyden kymmenen pisteen poikavauva. Nyt tuo pieni nyytti on jo 13 000g ja 89,7cm. <3 



Siitä asti Jasper on ollut mamman silmäterä, kaikki kaikessa. Mä oon saanut olla jo kaksi vuotta äitinä maailman suloisimmalle otukselle. Muistan niin elävästi Jasperin ensimmäiset päivät. Jasper nukkui superhyvin yöt, ja mä valvoin katsomassa pienen unta. Vauva-aika oli niin ihanaa, Jasper oli maailman kiltein vauva, joka ei ikinä itkenyt. Olin (ja oon vieläkin) niin kiitollinen ja onnellinen siitä pienestä ihmeestä, joka oli tehnyt musta äidin. Kaksi vuotta tosiaan toi ihana mies on ollut täällä maailmassa ilahduttamassa mua. Jasu on vieläkin niin ainutlaatuinen, menevä, höpsö, iloinen, onnellinen ja tyytyväinen. Joka päivä muistan kiittää tuosta rakkaasta ja terveestä pojasta.



 Kaksi vuotias Jasper on jo monitaituri! Kaikki asiat pitää saada tehdä ''ITTE ITTE ITTE!!'', hän on huolehtivainen ja hellä isoveli, täynnä rakkautta oleva poika, joka haluaa halia ja suukotella kaikkia, hänellä on supermuisti, hän rakastaa musiikkia & autoja & rekkoja & eläimiä, hän osaa käyttää puhelinta ja telvisiota paremmin kuin äiti, hän rakastaa juoksemista ja leikkimistä, hän lauleskelee ja höpöttelee, hän nauraa ja iloitsee, hän kutittaa ja on innoissaan kaikesta, hän huomioi toiset ja muistaa kiittää aina jokaisesta asiasta, hän rakastaa siivoamista ja aina auttaa äitiä kaikessa mahdollisessa, jopa vessassa käymisessä. Jasper aina lohduttaa kaikkia ja äitillekin aina sanoo ''Nätti äiti!'' <3 


Voisin vaikka kirjottaa koko päivän Jasperista juttuja! Oon niin ylpeä äiti, ettei mitään rajaa. Rakastan niin paljon tuota ruskeasilmäistä nappisilmää, että jokaikinen päivä mä itken (niin kuin nytkin) ja mietin, kuinka etuoikeutettu mä oon, kun oon saanut elämääni noin parhaista parhaimman lapsen. Kaksi vuotta sitten oli mun elämäni paras päivä. Silloin syntyi Jasper Eljas Patrik. <3 Kaksi vuotta jokaikinen päivä, oon kertonut Jasperille monta kertaa päivän aikana, kuinka äiti rakastaa. Kaikki mitä mä oon menettänyt äidiksi tulemisen myötä, on ollut sen arvoista.




 Onnea rakaspieni, äitin kulta, äiti rakastaa sua. <3 

Jasper, Jasu, Jaspunti, Jaspinto, Happeri, Happinto, Jappu <3 Ihanaa synttäripäivää kulta!

<3äiti

6 kommenttia:

  1. Onnea Jasperille :)! Ja ihana kirjoitus, meinas tulla tippa linssiin itellekkin, meillä vielä 3 kuukautta ennen kun Kaapo täyttää 2. Aika menee hurjaa vauhtia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi <3 Aika menee kyllä ihan liian nopsaa!! Kiitos paljon!<3 :)

      Poista
  2. Paljon onnea ihanalle Jasperille! :)

    VastaaPoista
  3. Onnea reippaalle pienelle miehelle ! :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia Jaspuntimen ja mammelin puolesta <3 :)

      Poista

Kiitos kommentista! ❤