tiistai 25. marraskuuta 2014

Hengissä ollaan!

Mooooi!


Mä en osaa edes sanoa mitään, tauko ollut taas laittoman pitkä. Yksinkertaisesti en vain ole ehtinyt tai jaksanut istua koneella (tai jos olen ollut, olen hoitanut jotakin asioita).. Jasper ei nuku oikein enää päikkäreitä, ja pojat nukahtavat aika huonosti yöunille nykyään.. Pienempikin alkaa olemaan kunnon taapero, ja molemmat poitsut kulkevat vauhdilla pitkin taloa. 
Yöt ovat välillä melko katkonaisia, ja iltaisin olen lopenuupunut. Ei vain jaksa avata konetta, ja jos jaksaa, niin näyttöä vain tuijottaa samalla miettien, että pitäisi mennä nukkumaan. 

Nyt ainakin ajattelin nopeasti kirjottaa vähän kuulumisia, että tiedätte meidän olevan elossa! Ja kaikinpuolin kunnossa. 


Mun kännykkäkin on ollut jo monta viikkoa rikki, eikä sitä ole saatu vietyä vielä edes huoltoon asti (se pitäisi viedä Seinäjoelle, eikä meillä ole paljon ollut kulkua sinne..). Mulla on nyt niin surkea varakännykkä, että jalat alta pois! En osaa sillä kirjoittaa, sillä ei pysty tekemään mitään! Kamerakin on vga-laatuinen. Ehkä nyt sitten taas osaa arvostaa sitä älyluuria, jos sellaisen vielä joskus saan. 



Jasperille ja Caspianillekin kuuluu kaikinpuolin hyvää! Kumpikaan ei ole sairastellut tms. Seuraava neuvola on vasta ensi kuun puolella. Caspian konttii, istuu, seisoo, ottaa muutaman askeleen tukea vasten jne. todella hienosti jo! 




Wuhuu, ja ylihuomenna tämä tyttö saa ensimmäisen tatuointinsa! En kyllä saa sitä (hintansa puolesta ei nyt vaan joulun alla anna mitenkään päin periksi..:/), mitä olen tässä haaveillut ikuisuuden eli mun ykköstatskahaavetta , mutta otan nyt sen, mikä oli mun tatskalistan kakkosena. Ja odotan sitäkin nyt jo todella innoissani! 


Viikonloppuna meillä on pitkästä aikaa vähän omaa aikaa (ja Samilla piiiitkästä aikaa vapaapäivä), kun pojat menevät mummulaan yökylään. 



Eipä mulla sen kummempia asioita nyt ollutkaan, halusin vain vähän nopeasti ilmoitella itsestäni. Kysykäähän rohkeasti, jos on jotakin mielenpäällä. Mie painun nyt nukkumaan! Hyyyyvää yötä! 


Ps. Mitäs teille kuuluu?! En ole ehtinyt edes lukemaan muiden blogeja!!

<3; meeri

6 kommenttia:

  1. Ihanat hiukset! :-) Sulle sopii kyllä kaikki värit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, oon eri mieltä (siis siitä, että sopis kaikki)!! :D Mutta kiitos <3 :)

      Poista
  2. Kun sulla on takuukuitti tallella, voit aivan viedä puhelimesi siihen kauhavan experttiin. Lähettää ne sieltä muualtakin ostetut puhelimet huoltoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Takuukuitti on kyllä tallella, mutta sen mukaan on vaan 1v takuuta. Eli se pitää viedä Seinäjoelle Applen johonkin liikkeeseen, mistä ne kattoo meneekö se vika/korjaus Applen piikkiin, kun on sama vika kuin n. puoli vuotta sittekin. Eli tiedän kyllä, viimeksi ihan vietiin paikalliseen liikkeeseen josta lähettivät huoltoon, mutta nyt se ei onnistu. :D

      Poista
  3. Ihanat hiukseeet siulla <3 :) Ja pojat kans söpöjä niinkuin aina <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤