keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Kolme ihanaa nuorinta

Moikka! 

Eilen tein niin jättiläismäisen postauksen, että ajattelin tänään pysytellä hiukan pienemmässä mittakaavassa.

Alkuun haluan ensiksi sanoa, että mun iPhone on taas rikki (eikä vielä edes huollossa asti), ja tällä hetkellä mulla on käytössä joku sata vuotta vanha puhelin, jota en osaa mitenkään päin käyttää, ja jossa ei ole mitään hienouksia, kuten edes Instagramia. Joten, instakin on nyt sitten pakosta tauolla. (Kauheat vieroitusoireet jo siitäki.. :D No ei, mutta melkein.)

Niin ja joo! Jasper ei ole nyt kolmeen päivään nukkunut päiväunia ja vaikuttaa tosiaan siltä, että päikkärit on jääneet kokonaan pois, mikä taas tarkoittaa sitä, että mulla ei ole enää päivisin sekuntiakaan sitä kuuluisaa omaa aikaa.. Mutta, tästäkin seuraa tietenkin jotakin hyvää, ja nyt iltaisin ei tarvitse enää YHTÄÄN tapella nukkumaan mentäessä!

Mutta nyt tämän postauksen asiaan! 

Oltiin viikonloppuna käymässä mun vanhempien luona, ja sielä oli juuri hoidossa mun veljen lapsi. Vaikka oli synkkä päivä, niin halusin silti ottaa ajan kuluksi edes muutaman kuvan. 
Haluan nyt jakaa nämä kuvat tännekin, vaikka ei siis ole mitenkään, missään muotoa, lähelläkään laadukkaita kuvia, MUTTA HYVÄ LUOJA mulla oli kerrankin kuvattavana LAPSI JOKA EI LIIKKUNUT/HEILUNUT/YMS KOKO AJAN!

Omat lapset eivät pysy ikinä sekuntiakaan paikoillaan, ja kuvia saa ottaa satatuhattamiljoonaa, että edes yksi kuva onnistuu ilman heilumista.. 

Seuraavissa kuvissa esiintyy siis meidän perheen kolme nuorinta, eli Jasper, Caspian ja Suvi (2vk vanhempi kuin Caspian).






<3; meeri



2 kommenttia:

  1. Suvi näyttäis olevan koko ajan samassa kohdassa paikallaan ja pojat liikkuu ees taas :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤