sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Toinen Isäinpäivä

Ihanaa Isänpäivää kaikille hyville, yrittäville, välittäville, rakastaville isiille ja paapoille sekä heidän uljaille puolisoilleen!






Tänään pöytä täyttyy itse leipomasta kakusta sekä muista herkuista. Pöydän ympärillä on neljä herkkusuuta iloisella mielellä. Isi saa lahjaksi kasan karkkia ja ylikivan t-paidan! Yksi lahja saapuu postissa vasta huomenna, mutta ei sen anneta pilata fiilistä.

Sen jälkeen kun meidän piskuinen perhe on selvinnyt ähkystä, suunnataan mummulaan katsomaan maailman parasta pappaa eli minun maailman parasta isääni! 





Kirjoitin tämän postauksen jo lauantaina, mutta ajastin sen oikealle päivälle. Sami ei tiedä edes mistään herkuista mitä olen ostanut VAATEkaappiin piiloon! Postissa saapuvaa lahjaakaan en halua vielä paljastaa, sillä vaikka Isi ei ikinä mun blogia luekaan, niin ihan varmasti just silloin vilkaisisi kun ei saisi. :D 
Yleensä olen hiukan suuruudenhullu näissä kaikissa juhlissa ja ''juhlissa'', haluan ilahduttaa muita ja ostaa lahjoja kasapäin. Mutta tällä kertaa yritin pidättäytyä pienessä määrässä, vaikka mun on kyllä pakko hakea pari ''muutenvainlahjaa'' seuraavana tilipäivänäni. 
Kakkua en ole vielä koristellut, saas nähdä millainen siitä tulee loppujenlopuksi! Taisi olla muuten ensimmäinen kerta, kun teen ''normaalin'' kakun enkä mitään sen erikoisempaa. Joten, saas nähdä! 

Ihanaa päivää kaikille!! <3

Ps. Myös ihana pieni kuopukseni tänään tasan 9kk! Kirjoittelen Caspianin ja Jasperin kuulumisia taas jossakin vaiheessa, mutta sanottakoon sen, että Caspian on oppinut muutaman viime viikon aikana ihan huimasti kaikkea!!

Pps. Mulle saa ehdotella postausideoita!! Oon nyt jotenkin todella kyllästynyt mun omiin ajatuksiin, pidän itseäni tylsänä ihmisenä, ja musta tuntuu, että en osaa enää edes kirjoittaa.. Joten, ideoita kehiin!


<3; meeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ❤