tiistai 31. joulukuuta 2013

Pikatoivotukset

Hetki sitten blogimaailman valtasi ''meidän joulu'' -postaukset ja nyt mun lukuluettelon on vallannut ''minun vuosi 2013'' -postaukset.. Voin ihan rehellisesti sanoa, etten ole lukenut (lue: kerennyt lukemaan) kuin ehkä 0,5% kaikista niistä.. Ja nekin ovat olleet pääosin vain läpiselauksia. JA SIIS multakin on kyllä tulossa jonkunlaiset muistelut sekä meidän joulusta että menneestä vuodesta.


Mutta enttententten, mulla ei ole siis oikeesti ollut aikaa kirjoitella blogiin, vaikka kuinka olisinkin halunnut!! Mulla on satamiljoonaa keskeneräistä postausta miljoonasta eri aiheesta.. Ja ajattelin huomenna tulla kirjoittelemaan eilisen neuvolan kuulumisia (+ masuvauvan kuulumiset)!

Yritän mahdollisimman pian päästä mun normaaliin rytmiin, mutta eipä ole auttanut tämä kaamee loppuraskauden väsymyskään yhtään asiaa..


Paras asia 2013 vuodessa oli tietenkin mun Maailman Rakkaimman syntyminen 6.helmikuuta!! En osaisi edes kuvitella (enkä edes haluaisi osata) elämääni ilman tota rakkautta. Toinen paras asia oli sitten tämä toinen raskautuminen. (Laajempi kattaus vuodesta 2013 tulossa kyllä aikanaan)


Eli nyt jo pieni yhteenveto mun 2013 vuodesta:
Elämäni paras vuosi, maailman parhaiden omien lasteni vuoksi. <3


Toivottavasti vuosi 2014 tuo kaikille paljon onnea, rakkautta, iloa, rohkeutta, arvostusta, onnistumisia sekä mahdollisuuksia.
Toivottavasti vuosi 2014 ei tuo kellekään liikaa suruja ja murheita. 
Tulevana vuonna 2014 luvatkaapas itsellenne olevanne armollisempia itseänne sekä muita kohtaan. Luvatkaa myös tehdä hyviä tekoja toisten eteen. Luvatkaa yrittää muuttaa pahoja tapojanne. Yrittäkää olla vielä parempi versio itsestänne. Älkää kuitenkaan muuttuko kenenkään toisen vuoksi, tehkääpä se itsenne & oman onnenne eteen.


Itsekin yritän olla vähemmän känkkäränkkä. Näin aluksi ainakin. 
Vuosi 2014 tuo minulle toisen aarteen; toisen oman lapseni; toisen elämäni valon. Mitään muuta tämä akka ei sitten tarvitsekaan. 

Kliseisesesti: 
Vuodelle 2014 toivon kaikille paljon rauhaa & rakkautta!!
Uusi vuosi ja uudet kujeet, mä aion tehdä kaikkeni onneni eteen ensi vuonna(kin)!

<3: meeri


2 kommenttia:

Kiitos kommentista! ❤