lauantai 18. lokakuuta 2014

Minikuulumiset & ripsihuolto




Meillä on tapahtunut nyt lasten unirytmissä muutos, eli he heräävät 3-5 tuntia aiemmin aamulla kuin ennen (eli viimeisen puoli vuotta varmaan..) SEKÄ nukkuvat noin 3 tuntia vähemmän päikkäreitä! Jasper nukkuu joko noin puolituntia tai ei ollenkaan päiväunia, Caspian nukkuu kahdet 30min-1,5h unet.. 
Eli, mulla ei ole nyt ollut sitä vähäistäkään omaa aikaa tähän kirjoitteluun! Ja verottaahan tämä aikaa tottumiseen ja siihen, että mamakin jaksaa taas kunnolla paljon vähemmillä unilla..





Ajattelin kuvata joku päivä myday -postaukseen kuvia, ja oon joka ilta sitä suunnitellutkin seuraavalle päivälle, mutta enhän minä ole muistanut aikaisten aamujen unenpöpperössä asiaa vasta kuin muutaman tunnin päästä heräämisestä..
+ Caspianin kuulumiset ovat vielä kirjoittamatta, mutta en jaksa nyt justiin niin laajaa postausta vääntää, joten se taas siirtyy, toivottavasti vain huomiselle. 




Tänään olin ripsihuollossa, mun ripset olivat taas jo vähän kupsahteneet, mutta ei kyllä niin pahoin kuin yleensä kun menen huollattamaan ne (yleensä mulla on korkeintaan viisi ripseä yhteensä..)

Pikkaisen tekisi mieli harjata noita ripsiä noissa kuvissa, huomaa taas etten ollut muutamaan päivään niitä harjaillut..  Ja jälkeen-kuvat oli aika kivasti heilahteneita, oli jo sen verran pimeä huollon jälkeen.. Mutta, kai noista nyt selvän saa! Sori mun väsynyt silmäpussinen kotiäitinaama.. :D 

ENNEN
 
JÄLKEEN 

<3; meeri

4 kommenttia:

  1. Omaat kyllä todella upeat silmät!! :) Kiitos ihanasta blogista, aina mielenkiinnolla seurailen teidän kuulumisia :) Itsellä pojat 1/13 & 5/14 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon kauniista sanoista! :') <3 Ihana kuulla. Sullakin sielä riittää sitten vilinää! ;)

      Poista
  2. Mul ei oo ollu koskaan lisäripsiä, kuulostaa työläältä huollattaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm... Emmä nyt sanois ihan niinkään! Siihen menee pari tuntia aikaa, ja mulla se ainakin on ennemminkin sellaista omaa rentoutumisaikaa kun käyn ripsihuollossa! Toki mun veljen vaimo aina huoltaa näitä mun ripsiä, että tuttu tekijä muutaman kilometrin päässä. Yleensä on kiva ottaa pienet torkut siinä samalla ;D

      Poista

Kiitos kommentista! ❤