maanantai 9. helmikuuta 2015

Caspian 1-v!







Naantalin aurinko, äitin oma ilopilleri, tänään 1-vuotias! <3 Tasan vuosi sitten Jasperin synttärijuhlien päivänä, syntyi maailmaan pienenpieni Caspian Paavo Efraim kuukauden etuajassa mitoin 2700g & 47,5cm. Nyt tuo äitin ihana pieni mies on jo 11kg ja 77,6cm. <3 11 päivää miun pieni sissi joutui olemaan teholla, mutta sen jälkeen ei ole edes lääkärissä tarvittu käydä! Neuvolassakin vähän ''ihmeteltiin'' sitä, että kumpikaan lapsista ei ole joutunut syömään vielä ikinä yhtäkään lääkekuuria. Oon niin kiitollinen, että sen alkujärkytyksen ja erossaolon jälkeen Caspian on ollut koko ajan täysin terve. Caspian on niin ihana ilopilleri, vaatimaton, suloinen ja kiltti. Ikinä ei oo pahalla päällä! Ikinä ei turhasta itke tai turhasta valita. Caspianin kanssa on niin helppo olla!
 Mun vauvasta on tulossa taapero, mutta ikuisestihan Cappu on mun ihana vauveli! Nyt pikku Caspi melkein jo kävelee ja huutelee päivät pitkät ''namnam'', ''äiti'' ja ''tää (ja osoittaa sormella)''. Ei oo mitään parempaa kuin Caspianin halit ja hellyydenosoitukset. <3 En kestä taas tätä itkun määrää. Oon niin onnellinen, että mulla on tollanen pieni baby.
Tasan vuosi sitten 19:23 sain mun elämään toisen täydellisen aarteen ja musta tuli toisellekin täydelliselle otukselle äiti. Oon maailman onnellisin mun lapsista, enkä todellakaan vois edes toivoa enempää. Kaikki on niin hyvin kuin voi ollakin, ellei jopa paremminkin! Pakko vielä korostaa, että Caspian on oikeasti maailman kiltein lapsi! :')






 Ihanaa syntymäpäivää äitin rakkauspakkaus, äiti rakastaa sua. <3 
<3 Caspian, Cappu, Caspi, Vauva, Casputin <3











<3äiti

2 kommenttia:

Kiitos kommentista! ❤