torstai 12. helmikuuta 2015

Löpinää




Tulevana sunnuntaina olisi siis tiedossa poikien yhteiset synttärit. Ja tämä äiti on niin stressaantunut, ettei mitään rajaa. Tai siis siihen nähden mitään rajaa, koska tiedän, sen olevan niin turhaa. Eilen aamulla oli tilanne vielä pahempi, mutta onneksi pojat nukkuivat sitten pihalla hetken yhdessä päiväunia, ja mun piti istua ikkunan ääressä. Joten mikäs sen loistavampi hetki kirjoitella suunnitelmia ylös! Lapset on kyllä pitänyt mua nyt tämän viikon todella lujilla, ja jos olisivat nukkuneet sisällä, niin mäkin olisin nukkunut.. 
Mä oon todellakin sitä mieltä, että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty! Huomenna aion kirjoittaa tarkan kauppalistan valmiiksi, ja sitten odotan kauhulla lauantaita.. Silloin pitää himosiivota, käydä kaupassa, värjätä hiukset, etsiä pojille vaatteet, leipoa, hakea poikien lahjat postista.. Niin, ja onhan silloin myös ystävänpäivä, mutta tuskin sitä tulen mitenkään edes huomaamaan kiireen keskellä. :D 




Sami tulee vasta huomenna myöhään illalla kotiin, ja mun turha on yrittää pestä jotakin lattioita kunnolla tms. silloin kuin lapset ovat tässä kanssani, joten siksi pitää odotella lauantaihin asti melkein kaikkien tekemisten takia..Tietenkin yritetään lasten kanssa huomenna tehdä kaikkea sellaista, missä he voivat minua auttaa.
 Sami kyllä lähtee jo sunnuntaina takaisin armeijaan, mutta pakko mun on saada edes yksi välipäivä järjestelyihin. Aika varmasti kuolisin, jos juhlat olisivatkin nyt lauantaina. 



Prinsessa <3

Mutta tosiaan, stressi on vähän hellittänyt onneksi, sillä oon päättänyt jo kaikki ruoat (kai), ja aika hyvin on muutkin suunnitelmat ja tekemiset selvillä. Oon vaan jo valmiiksikin niin väsynyt, että pelottaa se väsymys ja kiire, mikä tulee varmasti silloin lauantaina. Mutta, onneksi ne on VAIN synttärit, ja kaikki vieraat ovat läheisiä. En siis järjestä mitään yberhienouksia tai superkoristeita, luvassa on ihan normisynttärit, normijutuilla. Mutta tietenkin silti haluan, että koti olisi siisti, pojille jäisivät mukavat muistot ja vierailla olisi kivaa. Ja ollaan niin paljon keskenään kotona, että on niin ihmeellistä, jos meille tulee muitakin vieraita kuin mummu ja pappa.....



Varmasti kirjoittelen sunnuntain jälkeen sitten juhlista tännekin, mutta halusin nyt edes vähän purkaa ajatuksia johonkin! Tätä turhan löpinän -postausta kuvittaa muutaman viikon takaiset kuvat poikien serkun 1-v synttäreiltä! 





Palaillaan!

<3meeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ❤