lauantai 28. syyskuuta 2013

Paketillinen valoa

Nyt niihin eilisiin paketteihin (parempi myöhään kuin ei milloinkaan.. eikös?), joista olinkin iloisempi mitä olisin uskonut! Nimittäin eipä niistä lopulta löytynyt mitään kovin erikoista tai kovin tää on just mulle- juttuja, joista yleensä innostun. Päin vastoin, pari juttua oli hiukan pettymyksiä & kaikkia niitä ei edes tullut mitä luulin, että olin tilannut.. Mutta olin vissiin karsinut nimenomaan niitä juttuja loppumetreillä pois mitä lopulta odotin eniten! Taisi muuten olla ensimmäinen kerta kun tilasin mitään netanttilasta? Ja oli positiivinen yllätys! Tuotteet tulivat ihan sairaan nopeasti kotia asti, varsinkin jos vaikka vertaa samankaltaisen hobby hallin pakettien saapumisiin..


 Ei mitään ihmeellistä löytynyt isoista paketeista, mutta silti kivoja piristyksiä!


.. Repesin täysiä kun näin tämän ensimmäisenä avattuani paketin. Oon vissiin tilaillut vähän raskaushimoissani, mitähän järkeä tässäkin ostoksessa oli? En itseasiassa edes oikein tykkää pätkiksistä! Ihan syötäviä yleensä & menee jos muutakaan ei ole, mutta en ikimaailmassa ostaisi niitä ensimmäisenä kaupastakaan... Saati sitten maksaisi noin paljon jostakin karkista, tai suklaasta, varsinkaan mistään ns. normisuklaasta! Noh jotakin iloa sentään niistäkin, nimittän hain ne just tähän pitämään mulle seuraa ;-)
 

Tykkään tosi paljon noista Lamazen leluista! Jasperin soiva ja liikkuva puuhamattokin oli lamazea. Oon katsonut tuota musiikkimatoa & musiikkimustekalaa jo monta kertaa, ja puuhamaton yhteydessä silloin tilasinkin sen mustekalan- mutta myöhemmin silloin selvisi, että toimituksessa olisi kestänyt lähemmäs puoli vuotta joten peruttiin se kauppa sitten.
Kuten kuvista ehkä huomaakin, mato sai heti kunnon kyydit Jasperilta ;-) Eli Jasper ainakin tykkäsi, ja paljon tykkää vieläkin omasta matosestaan! Tuosta madon päästä painaessa alkaa musiikki, ja muuten jokaisen tuollaisen ''palluran'' kohdalla on erilainen piippaus, kello, kilistin, rahina tms. ääni :-) Suosittelen kyllä lämpimästi Lamazen leluja kaikille! 


Sami justiin tilasi itselleen sen uusimman GTA:n, minkä seurauksena mäkin päätin rikkoa mun tilauslakkoa hiukan ja tilata pitkästä aikaa itselleni jotakin. Nöjöö... Nyt kun aloin miettimään, niin siitä taitaa olla ehkä viikko kun mulle tuli parit housut&paita.......
 No kuitenkin! Oon pitemmän aikaan miettinyt ja halajanut uutta hajuvettä. Enhän mä osannut oikeastaan valita, mutta sitten tuon Celine Dionin kohdalla muistin, että mullahan oli joskus joku sen hajuvesi ja se oli ihan mun lemppari! Tuo haju on aika ''aikuismainen'', mun mielestä, mutta sen takia mä siitä tykkäänkin. Ei ole mikään normi escadan kesämansikkatuoksu tjms., joita taas on kaikilla vastaantulijoilla. Katkerana myönnän, että olisin varmaan escadan tilannut, jos niitä olisi ollut tuolla myynnissä.. XD Mutta kohtalo johdatti mut tuohon päätökseen, ja oon kyllä tosi iloinen lopputuloksesta!

Tuo eye roll-on oli ihan must hankinta! Oon lukenut tosta jo monta kuukautta sitten paljon hyvää, ja miettinyt sitä siitä asti. Mulla on tavallisestikin vähän mustat silmänaluset, vaikka olisin nukkunut kolme viikkoa sata tuntia yön aikana. Mutta nykyään tässä äitinä & raskaana ollessa joka yö on täysin erilainen; joskus nukun tunnin, joskus viisi tuntia ja joskus en yhtään. Sen seurauksena mulla onkin nykyään melkoiset silmäpussit, ja oon kuullut tuosta roll-onista niin paljon hyvää! Musta jopa tuntuu, että se olisi jo tässä parin päivän aikana auttanut..

Sitten vielä tuo nude huulipuna, nojoo en sano paljon mitään; mun mielestä se ei tartu yhtään kiinni! Luulin, että se olisi oikeasti ollut sellaista ns. paksua, mutta kevyttä. 


Tilauksen pääsääntöinen tarkoitus oli kuitenkin tilata muutama lampunvarjostin. Nimittäin meillä ei tällä hetkellä ole yhtäkään omaa(vaan kaikki on mun siskon omia, joka ei tarvitse niitä juuri nyt, koska nykyisessä opiskeluasunnossaan on kaikki lamput ns. valmiina).. Talvi & pimeys tekee tuloaan, eikä meillä ole tällä hetkellä edes keittiössä lamppuja.. Joten ehkä oli aika hankkia muutama ikioma lamppukin jo!

Hahahaha. Luulin tilatessani, että tuo Elise lasipisara -lamppu oli oikea kattolamppu, mutta se olikin jonkinsortin jouluvalo. Jes! Se oli tulossa meidän makuuhuoneeseen, mutta laitettiin sattuneesta syystä sitten sinne tuo viisipäinen lamppu, joka oli alunperin menossa kyllä olohuoneeseen.. 

Otan varjostimista vaikka lisää kuvia sen jälkeen kun ne kaikki on saatu(ehkä) paikoilleen! 


Hyvää yötä!

<3: meeri

2 kommenttia:

Kiitos kommentista! ❤