tiistai 24. syyskuuta 2013

Synttäreitä


Viikonloppuna oltiin siis kaksilla eri synttäreillä. Mä rakastan kaikenmoisia juhlia, kakkuja, perhettä ja antamisen iloa. Joten luonnollisestikin läheisten syntymäpäivät on mulle aina kiva juttu ja mä oikeasti jopa odotan aina, että jollakin olisi taas synttärit! On niin ihana hommata ihanille ihmisille lahjoja ja nähdä kuinka ne niistä ilostuu. :-)

Lauantaina oltiin mun siskonpojan Roopen 4-vuotis synttäreillä Kauhavalla. En voi kyllä uskoa, että se pieni mies, jonka kanssa aina kontin kilpaa ja leikin pimeäpiilosta ja kutitusjuttuja vanhempiensa makkarissa on jo noin iso!! Meillä siis oli oikeasti sellaista, että aina kun menin kylään niin Roope piti mua koko vierailunajan sielä makkarissa, meni piiloon johonki, normaalisti esim sängyn alle, ja mun piti aina ''etsiä'' hänet ja kutittaa niin paljon, että melkeen kuoli aina nauruun. :D 
Meidän koko perhe oli lauantaina Kauhavalla, ja sisko oli leiponut ihania kakkuja ja muita herkkuja. Harmi kyllä en ottanut tarjoiluista, enkä oikeastaan muustakaan (kuin vauvoista) yhtäkään kuvaa! Sisko sielä kuvaili jo sen verran, että tuskin mun kuvausinnon puuttuminen mitään haittasi. ;D Jasperilla oli yllään uudet ihanat vaatteet! Kerroinkin aikaisemmin, että meidän yhteiskuvat epäonnistu pahalaatuisesti.. Mutta ehkä kuitenkin saan tähän jonkun kuvan Japun vaatetuksestakin.
Synttärisankariakaan ei paljon kyllä nähty, vaikka vietettiinkin sielä melkolailla koko päivä. Roope niin tykkäsi leikkiä kaverinsa kanssa omassa huoneessaan tms, eikä aikuisten tai vauvojen seura niin paljon kiinnostanut. :-D
Roopelle vietiin lahjaksi leluonki+ongittavat kalat, laser-pyssy, dvd, pipo ja värityskirja. :) 

Jere <3
Maailman kauheimpia kuvia... Onneksi silti on noin ihana pienimies <3
Anni <3

Sunnuntaina taas oltiin sitte koko päivä syömässä kotiruokaa sekä kakkua Jasperin mummun ja papan luona, eli mun vanhempien luona. Äitillä siis oli oikeasti syntymäpäivä sunnuntaina, mutta mitään synttärijuhlia äiti ei kyllä pitänyt. Oltiin siis annettu meidän sisaruksien ja isän yhteinen lahja äitille jo edellisenä päivänä Roopen synttäreillä.
Mutta mentiin kuitenkin sen kunniaksi Samin ja Jasperin kanssa koko päiväksi Kauhajärvelle vanhempieni luokse. Veli perheineen myös tuli sinne illansuussa. Äitikin oli kuitenkin mun uhkauksien ansiosta leiponut kakun ;-) Niin joo, Jasper oli kuitenkin tehnyt mummulle vielä lottolapun synttärilahjaksi, jonka Jasper kyllä jo kerkesi kourassaan saamaan aikamoiseen ryppykasaan :-D

Mummu & Jasper
<3: meeri

2 kommenttia:

  1. Sulin täydellisesti kun tuolla kortissa luki PENNI♥ hyviä kuviahan nuo teistä oli ! sulla on ihanat hiukset nainen♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, totta kai se pitää erikseen mainita! ;) <3 Oon maininnu sen aina jokaisessa maailman kortissa siitä asti ku se tuli meille 11vuotta sitten!! :D Mitä sä nainen sekoilet?!? DD: nuo kuvat on maailman kauheimpia ja mun hiukset on maailman kauheimmat tällä hetkellä!! :D väri lähteny ja kauhia juurikasvu ja ylikasvaneet jne.. :D mutta kiitos silti :3 <3

      Poista

Kiitos kommentista! ❤