keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Ripset

Olo tuntuu taas huomattavasti enemmän ihmiseltä: nimittäin sain tänään taas ripsienpidennykset!!

Pidennykset kärsivät hiukan synnytyksen aikana, ja isoja ripsitukkoja tipahteli pikkuhiljaa.. Ensimmäisenä vai toisena yönä kun vauva oli kotona, niin nypin loputkin ripset päästäni. Yritin pysyä hereillä enkä keksinyt muutakaan tekemistä..... :-D

Mulla on siis reilun viikon ollut jo alastomat silmät. Ripsiä on vielä ihan hyvästi jäljellä, mutta pituus oli aika karmiva... Alaripsetkin olivat pidemmät. 

Mä mietinkin jo, että olisin odottanut kesään asti pidennyksien laittamista (kesällä ainakin ne on niin suuri pelastus kun ei tarvitse sitten meikkiä ollenkaan). Mun ripsivärikin veteli viimeisiään ja en saanut sitäkään aikaiseksi ostettua, ennen kuin mulla meni jo totaalisesti hermo mun epäinhimällisyyteen ilman ripsiä! :-D Joten, äkkiä yhteys Anniin ja sopimaan ripsiaikaa. <3

Olin mä kuitenkin yli viikon ilman pidennyksiä, ja kerkesin jopa laittamaan pari kertaa ripsien ''hoitoainetta''. Kerkesin myös nauttimaan hetken siitä, että sain hinkata silmiä kovakouraisesti naamanpesun yhteydessä. Mutta ei sekään nyt hienoja ripsiä voita. ;D

Kiitos vielä Anni. :-)

Tässä vielä pari hunolaatusta beforeafteria: (kun unohdin ottaa kameralla..)



<3: meeri

4 kommenttia:

  1. Kivat =)))) mäkin oon aina välistä haaveillut räpsyistä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kannata ;))!! Mullakin on normaalisti tosi pitkät ripset, joten siinä mieles ehkä vähän harmittaa kun tähän touhuun oon ryhtynyt. Mutta on silti niin palio helpottanutkin elämää! :D

      Poista
  2. hienot ripset:) mutta nuo sun kulmakarvat on vähän jännät, jää jotenkin kesken :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori <3 :D mulla tuli ala-asteella tikkejä toiseen kulmaan ja siihen ei kasva kulmakarvat normaalisti:') enkä osaa piirtääkää niitä joten olen tyytynyt kohtaloon, ja ennemmin yritän pitää ne sit suht samanlaisina keskenään :D

      Poista

Kiitos kommentista! ❤