lauantai 15. maaliskuuta 2014

Uudet hiukset puhaltaa

Olin viime viikon torstaina ensimmäistä kertaa KOLMEEN vuoteen parturissa!! (Ts. parturiopiskelijalla) 

Mulla olikin justiin kovassa syyhinnässä, että mitä teen mun hiuksille..
Edellisen kerran olin värjännyt hiukset marraskuussa, eli melkein 5 kuukautta olin värjäämättä? WOU, kiitos raskauden ja sen että mä ajattelin ''ihan sama''. Edellisestä värjäyksestä juttu täällä.  Värjäsin siis silloin tummanruskealla punaisen päälle. Viidessä kuukaudessa mulla ehtikin vääjäämättä kasvamaan kiva tyvikasvu ja kaupan hiusväri oli aika mukavasti haalistunut & osittain kulunut kokonaan pois. Laitankin pian havainnollistavia kuvia mun kammottavista hiuksista. 

Mulla oli oikeastaan kolme vaihtoehtoa mietinnässä.. 
Mietin, että värjäänkö hiuksia ollenkaan. Eli annanko oman värin kasvaa pikkuhiljaa takaisin ja auringon kuluttaa sitten kesällä rumaa sekasotkua. 
Toisena vaihtoehtona mietin, että haenko kaupasta jonkun oman hiusvärin värisen valmisvärin ja länttään sen päähän.
Ja kolmantena, että käyn värjäämässä kaupanvärin lisäksi parturissa hiukan esim. raitoja. 

Mutta sitten bongasin Facebookista kivan tilaisuuden, ja pääsinkin Emmin asiakkaaksi koululleen ja sain näin puoli ilmaiseksi uuden värin ja vähän leikkausta. 

Itse tykkään ihan hirmuisesti mun uusista hiuksista. Kieltämättä oli aika luksusta viettää melkein 5tuntia parturissa saaden vähän välillä sitä kuuluisaa omaa aikaakin & ettei tarvinnut kaupassa arpoa sitä väriä montaa tuntia...
 Annoinkin melkolailla vapaat kädet, paitsi en halunnut todellakaan palata takaisin mustaan kun olen siitä jo ihan kivasti päässyt eroon. Ja mun toiveena olikin että korkeintaa yhtä tummaa kuin omakin väri & mieluusti myös vaaleaa, vaikkapa raitoja. Päädyttiin sitten Emmin ensimmäiseen liukuvärjäykseen ja lopputuloksesta tuli hyvä!
 Kiitos vielä paljon Emmi!! 


Kerkesinkin jo tuossa noin viikko ennen kuin menin parturoitavaksi ottaa näitä kuvia.. Ts. yritin ottaa kuvia mun hiusten väristä. Näissä kuvissa mulla on sitten hiukset vielä kosteina suihkun jäljiltä.. Mulla oli tarkotus ottaa vielä ''parempia'' ennen kuvia ennen muutosta, mutta en sitten enää ehtinyt! Mutta eiköhän näistäkin jotakin selvää saa. :D


Tästä ylläoleavasta kuvasta huomaakin hyvin, että mun oma väri on todella tumman ruskea. 


Punasta, oranssia, ruskeaa, vaaleaa..




Etuhiukset lievästi uloskasvaneet? Näinkin annoin alunperin tapahtua siksi, koska en tiennyt varmasti mitä mä halusin..


No en kyllä saanut sitä ikinä selville, mutta meni jo järki siihen silmillä roikkuvaan lieruhäntään joten kaivoin sakset esiin ja leikkasin otsiksen. Taas kerran. :D 


Okei, en sitten ollut laittanut noita hiuksia. Hyi. :D

 ENNEN- JÄLKEEN

Näyttäähän noi hiukset kyllä heti miljoona kertaa paremmilta ja terveemmiltä! :) 





Mitäs mieltä muut on mun uudesta letistä? :)

Ps. En ole muuten muistanut mainita blogin puolella, mutta JASPER KÄVELEE!! Vajaan viikon on jo kävellyt reippaasti<3 Facebookissa näkee videon ainakin. :-)

<3: meeri

14 kommenttia:

  1. Hienot on! Mahtavaa kuinka paljon hiukset piristää lookia :) pitäis itekki tehä ihan sama..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) ja jep, mä en yleensä niin piitaa tai siis paremminkin stressaa mun hiuksista, mutta pakko myöntää että olo tuli kuin uudestisyntyneelle! Suosittelen siis pientä piristystä ;)

      Poista
  2. Vautsi, tosi magee tukka! :) mulle tehtiin liukuvärjäys viime elo- tai syyskuussa ja oon nyt antanu sen värin "kasvaa ulos" :)

    Jee, hyvä Jasper <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos !! :)
      Joo, mä ite en kyllä oo yhtää miettiny mitä mä annan tälle sit tapahtua ;0 onneks ei oo vielä kiire päättääkään :) mitäs, meinaakko sä antaa hiuksien nyt vaan lepäillä? :)

      ❤️

      Poista
  3. Hyvältä näyttää :) jännitti kyl lopputulos mut onneksi hyvät tuli! :)
    -E-

    VastaaPoista
  4. Tosi kivat kyllä, hyvin sopii kevääseen :)

    Sinulla on kyllä myös hyvä oma väri, ettei ole yhtään paha vaikka omaa väriä kasvaa pitkälle juuresta tai joskus vaikka vain laittaisi raitoja - toiset, kun eivät voi niin tehdä.. t:maantienharmaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha. ;) No en mäkään nyt aivan varma vois olla, että nää hiukset ei olis kamalat jos koko pää olis omaa väriä.. :D

      Poista
  5. Upeat!!! :) Mä niin kaipaisin parturointia myöskin, ehkäpä mä vielä ennen laskettuaikaa kerkeäisin parturiin... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Ja ilmanmuuta nyt otat omaa aikaa esikoisesta ja suuntaat parturiin hemmottelulle ;)! Jos se vain suinkin on mahdollista :p

      Poista

Kiitos kommentista! ❤