keskiviikko 6. elokuuta 2014

Ripsihuolto

Mun ripset olivat jo ihan kuolleet ja kulahtaneet, joten paniikissa laitoin pari päivää sitten Annille viestiä, että tarttis päästä ripsihuoltoon. Mulla on töitäkin nyt viikonloppuna pitkästä aikaan, niin haluan, että mulla on edes ripset päässä. Haha. 
Tänään äiti tuli sitten suoraan töistä katsomaan poikia, ja mä menin siskon kanssa ripsiä laittamaan. 

Älkää edes kysykö.. :D Kuvissa on sama ihminen, samana päivänä, enkä ole värjännyt hiuksia välissä. Huomasin vasta jälkeenpäin, että joku nimeltämainitsematon miespuolinen henkilö oli säätänyt mun kameran asetuksia vissiin hiukan.... Mutta eiköhän se tärkein pointti tuu näistäkin kuvista selville. :D 

Nyt hoitoväli taisi olla aikalailla tasan 4 viikkoa. Mulla on normaalisti vielä tuon kuukaudenkin tauon jälkeen ripset ihan ok kunnossa, mutta eipä vain tällä kertaa..
 Mutta tätä seikkaa pystyy selittämään sillä, että kolme viikkoa sitten oli veljen ja ripsienlaittajani (:D) häät ja itkin sielä ehkä satakaksikymmentäkuusi kertaa! 
Ko. hääpäivän jälkeen, mun ripset olivatkin jo ihan klimpeissä, ja sen jälkeen olen tasaisin väliajoin silmiä tahallaan ja vahingossa hieronut ja hinkannut, ja nyt pari päivää sitten oikein yrittämällä yritin saada loputkin pois päästä.. 


Mutta, nyt mulla on taas hetken aikaa ripset kuosissa, ja on kivempi jatkaa tätä meikitöntä kesää (ja elämää). 

Ps. Meikkaatteko te näillä helteillä? Itse en pysty, vaikka ennen luulinkin, että en ikinä pysty astumaan edes ovesta ulos ilman meikkiä. Ei vaan ole mun juttu se, että pitää pelätä ja pohtia, onko meikit levinneet ja se, ettei pystyisi koska vaan mennä pesemään naamaa.
 Joko musta on tullut truemama, tai sitten mua ei vaan enää kiinnosta mitä muut musta ajattelee, ja kauppaankin lähden (ja joka paikkaan) nykyään hyvällä mielellä ja hyvällä itsetunnolla ilman yhtään mitään meikkejä. Ja oon huomannut, että kun ei meikkaa joka päivä, niin välillä on sitten niin kiva laittautua (esim. sinne häihin) ja yrittää leikkiä kauniimpaa kuin onkaan! 



Pps. Tässä teille samalla se luonnollisuushaaste! 

<3; meeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ❤