torstai 4. heinäkuuta 2013

Kulunut viikko

Edellisen viikonlopun lauantaina oltiin Jasperin kanssa Kauhajärvellä, mummulassa, koska Samikin oli töissä koko lauantaipäivän. Jasperin serkkupoijatkin olivat koko päivän sielä, tehtiin vaunulenkki yhdessä ja leikittiin. Ei sen ihmeellisempiä. Seuraavana päivänä pikkumiehen mummu ja pappa kävivät vastavuoroisesti meidän luonamme.

Sunnuntaina sain tietää maailman ihanimman jutskelin! Happyhappyhappy. Siitä myöhemmin lisää. :) Sunnuntaina myöskin siivosin ihan tuskassa. Illalla Sami lähtikin sitten taas töihin. Huoh.

Tää on mun mielestä jotenkin niin hellyyttävä kuva!






Pikkupoitsut hiukan kiusasi Roopea :3

Kuluneen viikon aikana olen siivonnut sekä pakastanut pari litraa mansikoota. Joo, taas mun nirsous pääsi loistamaan- söin varmaan 5 mansikkaa, vaikka kuvittelin syöväni kaikki, tai ainakin niin paljon kuin ikinä jaksaisin. Mutta vain ne 5 mansikkaa läpäisi mun mansikkavaatimustason(?). Pakkasin mansikat myös ''mun laatikoihin'' & ''Samin+muiden laatikoihin''. :D Okei, oli hyvä idea siihen asti kunnes, ''mun'' laatikko täyttyi tuskin puoleenväliin ja ''muiden'' laatikoita tulikin toistakymmentä. Luovuin sitten tästä loistoideasta..

Parina viimepäivinä oonkin nähnyt mun yläaste-ajan ja lukio-ajan parhaimpia kavereita, Mirvaa ja Mattia. <3 Viikonlopun alussa kävimme Jasperin kanssa moikkaamassa synnytysodotushuonetovereitamme. Eli Jasperia päivän nuorempaa poitsua, sekä hänen äitiään- kenen kanssa ollaankin ahkerasti melkein joka päivä pidetty yhteyttä sairaalasta kotiutumisten jälkeen. :)










XD
Oon myös suunnitellut mun tulevaa synttärikakkua ihan onneissani. Toivottavasti kakun tekeminen onnistuu! Parei olisi onnistua, sen verran paljon meni rahaa kakkutarvikkeisiin. APUA. Oonhan ihan hulluna kakkuihin, ja välillä mulla iskeekin kunnon kakkuhimo! Joskus on vaan pakko saada kakkua. Toiset haluavat juhlia alkoholin kanssa, Meeri haluaa vain kakkua.

Synttäreistä puheen ollen- odotan viikonloppua ihan hirvittävästi! Sami vie mut tekemään kahta mun lempipuuhaa; shoppailemaan & syömään. Pitkästä aikaa!! Ulkonakaan en oo syönyt ainakaan reiluun puoleen vuoteen, tänä vuonna laisinkaan! Hullua ajatella, etten ole 2013 vuonna shoppaillut ''livenä'' oikeastaan yhtään missään (pari kertaa oon Halpa-hallista ostanut jotakin muutakuin ruokaa, JEE sekä kerran hain S-joelta synttärilahjan, JEE) enkä syönyt missään ulkona!

Äitin raasu <3








Roope esittelee pupuaan Jasperille - Jasperia kiinnostaa. ;) Ei ollu sarkasmia! :D


Oon mietiskelly viimeaikoina milloin mitäkin. Esimerkiksi, miksi ihmeessä mainoskatkoissa äänet on täysillä?! Ärsyttävää!! Nojoo, mutta oon mä kyllä oikeitakin asioita miettinyt. :D Ja välillä kaipaan vaan suuresti toisen aikuisen ihmisen korvia ja kuuntelutaitoja, kuullunymmärtämistä sekä vuorovaikutustaitoja. Aina kun mulle iskee jonkunsortin kunnollinen tunneryöppy (ilo, suru, ärsytys-mikävain), mulle tulee silloin olo, että pakko puhua jollekin! Ja sitten kun vaikka soitan Samille niin se ei tietenkään just silloin vastaa tai kerkiä puhua, ja sitten SE hehtaarin kokoinen mielipide ja tunne joutuu oleskelemaan mun omassa pienessä pääkopassani yksin, yksinäisenä ja päätyen lopulta surullisesti unholaan. Kyllähän mä tietenkin Jasperille selitän kaiken, mutta kuitenkin.

<3!
Roope & pupu
Tädin iso kulta!







Oih, Jasper on niin reipas poika. Eilen hän löysi varpaatkin ensimmäistä kertaa käsiinsä, ja sen jälkeen pieniä jalkoja ollaankin pidetty ahkerasti puristusotteessa. Aamullakin ensimmäisenä varpaat käteen ja naureskelemaan.
Mahalla ollessakin Jasperilla viuhtoo jalat ihan hulluun tahtiin- ihmettelen, jos poitsu ei pian porskuta kunnolla eteenpäin.

<3: meeri

1 kommentti:

Kiitos kommentista! ❤