keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Onnellinen

Minä. Oon nyt tosi onnellinen. Jotenkin tuntuu nyt, että kaikella on tarkoituksena. Jotenkin tuntuu nyt, että kaikki on niin hyvin kuin mahdollista. Välillä mulla on niitä päiviä ja hetkiä, että melkein kaikki tuntuu paskalta, mutta onneksi suurimmaksi osaksi oonkin sellainen ihminen, joka osaa iloita kaikista pienistäkin asioista. Esimerkiksi siitä, että yhtäkkiä muistaa pakastimessa olevan unohdettu jäätelö. Tai siitä, että mummu oli ostanut Jasperille pari vauvakirjaa. Tai siitä, että tiedän viikonlopusta tulevan kiva! Tai siitä, että vihdoin ja viimein vaihdoin liittymätyyppini järkevämpään ja ennen kaikkea yli puolet halvempaan malliin. Tai siitä, että saan sukeltaa puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Tai siitä, että saan tänään mansikoita laatikollisen. Kesän ensimmäinen mansikka (mansikat) NAM. <3 Tai siitä, että mulla on pian synttärit & eilen mulla oli nimpparit. Tai siitä, että kulta on ollu yli viikon tupakoimatta yli vuosikymmenen sauhutteluputken jälkeen- ylpeä tyttöystävä on helppo olla. Tai siitä, että saan joka aamu herätä mun maailman rakkaimman ihmisen vierestä.

Ja mikä parasta? Keksisin ainakin miljoona muuta juttua lisää. Mulla olisi myös pari isompaakin ilon aihetta, niistä myöhemmin lisää.

Ja tulen tänään vielä postailemaan viime viikonlopusta ja tästä alkuviikosta. :-)


<3: meeri

2 kommenttia:

  1. ihana isä poika kuva <3 mä en vaan kestä kun jasper on niin IHANA! oikeen syötävän suloinen pulloposki <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤