tiistai 13. toukokuuta 2014

2. Äitienpäivä

Tämä oli mun toinen äitienpäivä Äitinä, nyt oon jo kahden Äiti. (Kolmantena äitienpäivä en tod oo kolmen äiti :D) Ei oo mitään ihanempaa, vilpittömämpää ja palkitsevampaa tehtävää tässä maailmassa kuin Äitiys, minut on niin luotu Äidiksi! Oon siitä asti kun muistan, ollut todella äidillinen ja huolehtivainen, aina kavereidenkin suhteen. 




Joka ikinen päivä sanon miljoona kertaa mun lapsille että rakastan niitä, joka päivä annan miljoona pusua ja miljoona halia mun lapsille. Joka päivä vieläkin jaksan ihmetellä ääneen sitä, että oon saanut kaksi maailman suloisinta, ihaninta ja komeinta poikaa. Kaksi niin täydellistä pientä miestä. Miten ihmeessä musta on voinut tulla tollaset täydellisyydet?! Mä rakastan niiden kanssa yhdessäoloa, ja joka aamu herään iloisena poikien kanssa uuteen päivään. Niiden takia ei oo epäilystäkään etten mä jaksaisi. Mä jaksan mun lasten vuoksi aina, tuli mitä tuli, niin mä itse pidän mun omista pikkuisista huolta. Sekuntiakaan en vaihtaisi, ja maailmanääriin asti menisin.



  Jasper & Caspian  

Mä aina välillä sanon (toimittaja-äänellä ja ns. vitsillä, vaikka tottahan siitä on joka sana, meillä vaan on vähän näitä hömppäjuttuja..) mun pojille "Kiitos tästä tilaisuudesta olla teidän Äiti!  

Ja totta se onkin, mä oon maailman kiitollisin siitä, että saan olla äiti ja mä oon maailman kiitollisin mun kahdesta kultakimpaleesta.





Ja mulla itselläkin on maailman paras ja huolehtivaisin Äiti, vieläkin se tuo mulle vaikka suklaata tai limsaa tai mitä vaan jos oon koko päivän yksin lasten kanssa, ja tekee kaikkensa meidän eteen Äitinä ja mummona. Vaikka kuulostaakin ehkä oudolta, niin tapahtu mitä vaan, hyvää tai pahaa, niin yleensä soitan ensimmäisenä Äitille. Oon saanut hyvän esimerkin! <3



Viime vuoden äitienpäivä & Jasper / tämän vuoden äitienpäivä & Caspian


Sunnuntaina oli siis äitienpäivä. Sami käski mun aamulla vielä jäädä nukkumaan ja meni hoitamaan vauvoja kun ne heräsi. Toki en saanut enää unta, ja leikin, että nukuin; mutta ajatushan se on tärkein. :D




Sitten sainkin kolmeen vuoteen ekat aidot kukat, ja myös suklaata ja batteryn sänkyyn. Syötiin sitten kakkua ja Jasperin päiväunien jälkeen lähdettiin mummulaan. Oltiin sielä sitten melkein koko päivä, siellä olikin kaikki muutkin lapsenlapset. Päivän jälkeen tultiin kotiin katsomaan jääkiekkoa. Suomen peli ei mennyt aivan nappiin, mutta kyllä me vielä noustaan! Mä en ainakaan lopeta uskomista. :-) Ja tänäänhän peli menikin jo vähän paremmin! 

Serkut <3 Paitsi Jere kerkes livahtamaan kuvasta. Eli 2vauvaa, 2taaperoa ja 2 (ööö en tiiä miksikä sanotaan mutta) 4-5 vuotiasta. :)


Toivottavasti kaikilla oli ihana äitienpäivä! :-) <3



<3; meeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ❤