torstai 8. toukokuuta 2014

Osa 2. Kännykän uumenista

Moikka!

En ole nyt kahteen päivään kerinnyt enkä jaksanut edes käydä koneella.. Oon ollut nyt kaksi vuorokautta 24/7 lasten kanssa kolmistaan, ja ne tykkää musta niin paljon vissiin, ettei ole antanut mulle hetkeäkään omaa rauhaa ja sitten illalla kun kullannuput on mennyt nukkumaan, niin mä oon kirjaimellisesti kuollut sohvalle tai sängylle makaamaan.

Ajattelin nyt tulla kuitenkin supernopeasti tekemään taas yhden postauksen alta, eli maailman helpoimman postauksen, joka sisältää taas vähän kännykkäkuvia viimeseltä parilta kuukaudelta.

Huomenna ajattelin tulla kirjoittelemaan ainakin pitkästä aikaan ihan niitä KUULUMISIA vaan. Mulla olisi sata miljoonaa ideaa ja luonnosta, mutta eipä sille oikein mahda, että kaksi lasta vie kaiken ajan ja voiman. Mutta en valita, oon niin rakastunut mun höpöttelevään Caspianiin ja uhmatuhmaan Jasperiin. Mutta huomenna siis lisää kuulumisia sitten. Hyvää yötä näiden kuvien johdolla!


Anni, mun veljen tuleva vaimo :*

























<3; meeri

2 kommenttia:

  1. Ihana tuo kuva missä Jasperilla kaikki ruoat naamalla :D sai hymyn korviin asti :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤