tiistai 13. toukokuuta 2014

Pieni askel kerrallaan







<3; meeri

15 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Thänx <3 Mä kyllä vihaan sitä jo, ja haaveilen joka päivä monta tuntia mustista hiuksista.... Yhyy, mutta kesän ajattelin elää näillä vaaleammilla kun musta väri kuitenkin haalistuu niin nopsaa kesällä ja muutenkin sais vaikka vähän rauhassa olla hetken nää hiukset.. :D (kauhia selostus vaikka sanoit vaan kohteliaisuuden, ups... :D)

      Poista
  2. Mistä noi housut on? :) tosi kivan näköset! :)

    VastaaPoista
  3. Kyllä sää oot laihtunut jonkin verran:) hyvän näköinen olet ja kaunis!! AE

    VastaaPoista
  4. Hei! Oon lukenut sun blogias pitkään ja kiinnostaa kysyä muutama kysymys kokeneemmalta! :D
    Eli meille on syntymässä parin viikon sisään toinen jaaä mulla ennestään reilu vuoden ikäinen tytttö.. miten sulla lähti alkuun menemään kahden pienen kanssa? Oliko sulla apua siellä? Mun mies tekee reissuhommia eikä voi jäädä isyyslomalle :( mut uskon pärjääväni! Sitten... miten saat isomman nukkumaan päiväunet, tätä asiaa oon kauhuissani miettinyt ! :D kiitos jos jaksat kertoa vähän teidän alusta ja päivästä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon!! <3 Mä teen tästä postauksen, tai sitten tuun vastailemaan tähän sun kommenttiin, heti kun on aikaa :)!! En halua hutaisten kirjotella, yritän tulla vaikka illalla jo vastaamaan näihin sun kysymyksiin kunnolla! :3

      Poista
  5. Heippa!

    Sinulle on haaste blogissani!

    http://mamaleisson.vuodatus.net/lue/2014/05/haaste

    VastaaPoista
  6. Hei , muistatko kerran kun kommentoin että minäkin haluaisin tehdä blogin ja nyt mä oon sit tehnyt :) tässä on mun blogin sivu ; http://juliaperkio.blogspot.fi/?m=1
    Toivottavasti jäät seurailemaan :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä muistan! :) Jee, mä oonkin jo kerinnyt seurailemaan ;)

      Poista
  7. Moi. Nyt on pakko kirjoittaa okei et kerkeä koneelle kirjottaan ku sul on kaks lasta ja muuta hommaa mutta ihmettelen ku et laita edes lyhyttä viestiä että et kirjoittele vähään aikaan. Luin jonku blogista et olit kommentoinut että sul ei oo kone toiminnassa että olisit kans lopettanut bloggaamisen.. jos suunnittelet lopettamista et ilmotat siitä että lukijasi tietävät missä mennään eikä odota turhia. Sullaki on nii paljon rästi postauksia mitä oot luvannu tehdä. Et kyllä voisi jo ilmottaa sillä puhelimella vaikka jotain. Harmitti lukea toisaalta et taidat lopettaa myös..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä lopeta, odotan vaan sitä aikaa että oikeesti kerkiäisin toteuttaa niitä postauksia. Sä et usko kuinka paljon mua harmittaa, kun tuntuu, että en enää saa annettua tällä blogilla mitään kellekään! :/ Oon niin epäonnistunut, huoh! Anteeksi tosi paljon, että oon pahoittanut sun mielen! :(

      Poista
  8. No hyvä ettet lopeta! Jospa sulla alkais helpottaa ajan kans. Et oo pahoittanut mun mieltä, toivottavasti en minäkään sinun :)

    Voimia ja odottelen täällä :)
    Pienille terkkui.


    T sama ano

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤