tiistai 24. kesäkuuta 2014

Höpönlöpön

Muruset nukkuu päikkäreitä, ja mä ajattelin käyttää tilaisuuden hyväksi. ;-) Tosin tiedän jo valmiiksi, että tämä postaus jää kesken, mutta jos niin todella käy, niin jatkan sitten illalla. 








Kaivoin tänään reippaan kuukauden tauon jälkeen sen kamerankin esille, tai no, tyhjäsin eilen hiukan muistia, ja otinkin jo muutaman kuvan heti tänään! Olikin ollut sitäkin puuhaa jo ikävä. Kohteena toimi tuttuun tapaan mun poitsut, ja voi luoja kuinka paljon parempia kuvia sitä saakaan oikealla kameralla kuin tuolla iPhonella.. Joten, innostuin kamerasta sen verran, että näitä kuvia on nyt miljoona, ja en osaa tunnetusti karsia.. Joten sori. :D









Oltiinkin tänään jo lasten kanssa pari tuntia pihalla, ja ihanaa että aurinkokin jopa paistaa! Liian kova tuuli sielä vielä on, mutta onhan tämäkin nyt jo edistystä lumikelien jälkeen.. 

Eipä mulla nyt edes mitään ihmeellistä asiaa edes ole, ajattelin vaan kertoa, että oon tällä hetkellä OIKEASTI tosi onnellinen. Sen huomaa siitä, että jaksan ajatella tulevaisuutta, jaksan jo vähän panostaa itseeni ja suunnitella kaikkea. Mä nimeomaan jaksoin nyt vihdoin aloittaa sen herkkulakonkin, ja nyt kun oikeasti sen päätin, niin todellakin tiedän siihen pystyväni.. On nyt tässä 1,5 kuukauden aikana tullut syötyä varsinkin sitä kuuluisaa suklaata enemmän kuin laki sallii. Hyi olkoon! Mutta vertailukuvat napsittu, ja niistä sitten lisää tulevaisuudessa.
Mä jaksan hymyillä ja nauraa joka päivä, ja mä oon taas löytänyt mun positiivisen mielen. Musta tuntuu, että jaksan taas höpötelläkin enemmän ja ennen kaikkea tuntuu, että oon enemmän oma itseni jo!
Caspianin pari vauvakuukautta meni multa aika pimennossa ohi, mikä toki surettaa ihan hirmuisesti, mutta nyt onneksi nautin jokaisesta hymystä ja jokaisesta ilmeestä ja jokaisesta liikkeestä ja kaikesta muustakin senkin edestä. Oon oikeasti niin kiitollinen kaikesta mitä oon saanut!

Ehkä kaiken voisi tiivistää yhteen lauseeseen: mä oon löytänyt mun kadoksissa olevan asenteen!







Loppuviikolle onkin todella paljon suunnitelmia ja kiireitä! Mutta sellaisia juttuja, joita odotan niin innolla. Torstaina käydää aamusta Seinäjoella hoitamassa pari juttua, sen jälkeen mulla on ripsihuolto. Perjantaina sitten olisi aamulla lähtö Tampereelle, ja siellä ollaan yksi yö mun ihanan sielunkumppanin kanssa. Kerron siitä sitten myöhemmin lisää!









Mutta nyt voisin mennä syömään, ennen kuin nuo muruset herää. Mä olin aika nopea, ja ne ainakin VIELÄ nukkuu, saa nähdä ehtiikö blogger ladata kuvat ennen kuin on liian myöhäistä. // Haha, ei muuten ehtinyt ladata. Nyt vasta ehdin tulla tekemään tämän valmiiksi, kun poitsut menivät yöunille. :-)



<3; meeri

2 kommenttia:

  1. Ihana tuo Jasperin huppari! Mistä se on ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, mäkin tykkään siitä! :) Se on niinkin hienosta paikasta kuin S-Marketista. ;D Näin sen kerran kun olin ruokaostoksilla, ja se jäi niin mua vaivaamaan, että laitoin äitille viestin, että hakee sen sieltä Jasperille. :D Makso vaan joku n. 13e kun oli -50%! Ettei paha ;-)

      Poista

Kiitos kommentista! ❤