tiistai 24. kesäkuuta 2014

Lastenhuone osa. 2

Meidän nykyisen kodin yksin suurimmista epämiellyttävistä asioista, mun mielestä, on poikien huone. Poikien huoneen seinän väri on todella kaukana mua miellyttävästä värimaailmasta, eikä asiaa auta sekään, että seinän pinta on edellisten asukkaiden toimesta todella kärsinyt. Tämä edellämainittu seikka onkin suurin syy siihen, miksen ole sisustanut poikien huonetta lainkaan. 

Meillä on myös ollut koko ajan tiedossa, että ei voida asua täällä talossa kauan, joten en siksikään ole halunnut hankkia tänne, varsinkaan poikien huoneeseen, mitään juuri tänne sopivia juttuja, koska en voi tietää sopivatko ne sitten seuraavaan kotiin laisinkaan. 
Värimaailma on kuitenkin sen verran poikkeava, että olisin halunnut maalata seinän aluksi, ja ehkä sitten vasta ostella niitä sisustusjuttuja. Mutta päädyttiin nyt siihen, että kun kerta vuokra-asunto on, ettei aleta tekemään mitään noinkin suuria juttuja vain sen takia, että meidän silmää miellyttäisi sen pienen hetken mikä täällä aiotaan asustaan. 

Olen jo aikaisemmin tehnyt huoneesta postauksen, ja se löytyy TÄÄLTÄ. Ehdottamasti kannattaa käydä vilkaisemassa tuota edellistä postausta huoneesta, niin saa vähän laajemmalti mun mietteitä huonetta kohtaan!

Edellisestä huoneen esittelystä on kuitenkin muuttunut monikin asia, mutta toisaalta ei yhtään mikään, ainakaan kivempaan suuntaan. Muutakuin käytännössä.

Huoneeseen on tullut noin miljoona lelua lisää, sekä toinen sänky. Huoneella ei olekaan kuin muutama käyttötarkoitus; meidän kaksi vauvaa nukkuu sielä, lelut säilytetään sielä, Jasperin vaipat vaihdetaan sielä, Jasper katselee huoneen ikkunasta pihalle ja etsii kissoja, Jasperin jäähypaikka on sielä, luetaan kirjoja sielä, säilytetään vaatteita sielä ja usein puetaan sielä. Ja siinä ne olivatkin.

Odotan malttamattomana sitä, että jossakin tulevassa kodissa, meidän OMASSA kodissa, saan muuttaa ja sisustaa mun mussujen huoneen juuri sellaiseksi kuin haluankin! Sitä odotellessa, me viihdytän täällä, vaikka silmä ei lepääkään huoneessa muuta kuin silloin kun katselee suloisia poikia. 

Minä olen juuri se rouvashenkilö, joka kateellisena ja inspiroituneena katselee muiden lastenhuoneiden ihania kuvia!











Oli muuten todella ''helppoa'' ottaa edes nämä pari kuvaa, sillä Jasper riehui ja sotki koko ajan lähettyvillä... Niin kuin aina jos mä siivoan tuota huonetta, Jasper tulee perässä kuin pyörremyrsky ja sotkee kaiken ennalleen. Sen takia mä siivoankin vain ja ainoastaan silloin ko. huonetta, kun Jasper on jossakin muualla! :D 







<3; meeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ❤