maanantai 5. toukokuuta 2014

Osa 1. Kännykän uumenista

Mun tosiaan piti tänää aloittaa asuntoesittelyä, mutta.. kun aloin ottamaan kuvia niin kolmen kuvan jälkeen kameran muisti oli täynnä ja sitten kun tyhjäsin muistikorttia niin akku loppu. Great. Joten lopulta päädyin siihen, että aloitan sen huomenna, koska en sitten enää jaksanut ottaa niitä kuvia kun akku oli latautunut. 

Mulla on monta postausta luonnoksissa, siis oikeasti tooodella monta. Mutta tänään taas luvassa kännykkäkuvia. Yritän saada tämän viikon aikana mahdollisimman monta rästipostausta pois alta, ja vaikka kävisi kuinka, niin ensi viikon aloitan synnytyskertomuksilla! Eli niitä luvassa viimeistään viikon päästä. Mua jänskättää ihan tosi paljon, mitä mä sitten enää muistan niistä.. Niin ikävältä kun se tuntuukin myöntää, mutta mun muisti on sumentunut synnytysten osaltakin jo ihan hirmu paljon. Vaikka, jos mä en niitä muista niin tuskin tuun muistamaan mitään muutakaan koko maailmassa.

Viime viikon keskiviikkona mun iPhone tuli huollosta, mutta, oikeen jes, se piti lähettää sinne heti takaisin. Saatiin kuitenkin otettua kuvat onneksi talteen!!

Näitä on miljoonatriljoona, niin laitan näitä osissa tulemaan. Ensi kerralla voin tehdä sitten kollaaseja, nyt oon laiska enkä jaksa. :-D




Herra täystuho. Tää oli sitä aikaa kun Jaspinto oppi just kävelemään <3




Ahaha. Riiviö. JA voin kertoa, että oli kyllä pahat mielessä! :-D




Niiiin totta.

Murunen <3

Jasper lähdössä kuvauksiin. 8)


Siis tää on mun ihan ehdoton lempparikuva. Mä en kestä, kun toinen on niin ihana. <3 Tossa mun kainalossa se nukku KAUAN. Ja verratkaapa tätä kuvaa tuohon ylempään kuvaan, ei yhtään kasvanut vaiko!?


Hehkeä kotimama... XD


AHAHHA. Tää on niin hyvä.

Väsynyt reppana. 



<3; meeri


1 kommentti:

Kiitos kommentista! ❤