tiistai 13. toukokuuta 2014

Uudet kännykkäkuoret ja ministi kuulumisia

Mulla on ollut oma puhelin jo reilun viikon, mutta muutosta ei ollut tapahtunut huollossa sen suhteen, että olisin pystynyt latailemaan edes ilmaisia sovelluksia. Kuitenkin mulla alkoi lähtemään järki, kun en saanut edes mitään facebooksovellusta tai watsuppia, saati sitten mitään muuta mun puhelimeen.. Tuntui siltä, että olisi ihan sama onko mulla hifistelyiPhone vai joku 3310 nokialainen.. 

 Joten nyt eilisestä asti oon yrittänyt tehdä kaikkea, ja sitten yhdessä facebookin ryhmässä selvisikin, että mun puhelimessa oli jotakin vikaa, kaikki oli siinä kohdassa eritavoin kuin muilla ja kuinka kuuluisi olla.. Noh, monta tuntia siihen lopulta meni, mutta vihdoin ja viimein sain kun sainkin 11 kuukauden jälkeen latailtua sovelluksia!! JEE. Nyt on taas paljon tekemistä puhelimellakin. Pienestä sitä ihminen iloistuukin. Hah. :D 

Nyt mä sitten tein sen Instagram -tilinkin, meidät löytää sieltä nickillä meerevel, sielä mä ainakin luultavasti ahkerimmin tästä lähtien ilmottelen meistä. Jäin jo koukkuun!! :D Ja tälläiselle kiireiselle kotimamalle koneelle asti pääseminen on kiven takana, mutta kännykkää pystyy selaamaan (joskus) samalla kun syöttää vauvaa etc. 

Jatketaan tällä puhelinlinjalla, ja esittelen teille mun kahdet uudet kuoret, jotka saapuivat eilen postissa! Mä rakastuin näihinkin, vaikka toi pääkallokuori painaakin ihan yyylipaljon! 


Voin kertoa, että on ollut aika raskas viime viikko.. Olisi niin paljon asiaa, mutta ei yhtään jaksamista tai aikaa. Nyt mä taas lupaan parantaa blogin suhteen! Ihan varppina tulen tänään vielä kirjoittelemaan sunnuntain äitienpäivästä. Ehkä jotakin muutakin jos vain mahdollista. :-)

Caspian, my big boy! Caspian täytti perjantaina jo 3 kuukautta, meillä on huomenna neuvola, ja palailen siihen asiaan sitten paremmin kun ollaan saatu mitatkin. <3


Mutta, kyllä meille yleisesti ottaen ihan hyvää kuuluu! Tuntuu vaan, että kaikki asiat kasaantuu päälle. Jasper on riiviö ja sitä rajaa. :D Mutta onhan se nyt kuitenkin maailman herttaisin otus! 
Tänään katotaan sitten taas lätkää, oon nyt jo ihan innoissani, kun en malttais odottaa!

Mä postailen vielä tänään, mä lupaan! Kautta kiven ja kannon.


<3; meeri

4 kommenttia:

  1. Haha, joo instagramiin jää koukkuun välittömästi :D

    Minut löytää @sisuvoima, mutta lisään sinut heti minulle..

    VastaaPoista
  2. pliiis ne synnytyskertomukseet :D tiedän että haluat tehä ne ajan kanssa mutta jätä vähemmälle välis noita pikkupostauksia niin saat ne kertomukset kirjotettuu, ne monia varmasti kiinnostaa enemmän =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi mää tiiän kyllä! :( Muakin harmittaa ihan sikana.. Mutta se on karu totuus, että joko se on nää miniminipostaukset tai ei yhtään mitään. Näihin mulla menee tyyliin 5-10min kirjottaa, mutta niihin synnytyskertomuksiin tuo 5min ei riitä edes siihen että saisin yhden sanan aikaseksi. :/ Ne kyllä tulee heti kun MAHDOLLISTA, oikeesti. Mietin niitä koko ajan. x(

      Poista

Kiitos kommentista! ❤