tiistai 10. joulukuuta 2013

Fiiliksiä


Mua kaduttaa ihan superpaljon.... Nimittäin viime yönä heräsin yhtäkkiä vaan neljän maissa, enkä saanut sitten 2,5tuntiin unta silmällistäkään! Eikä tähän ollut minkään näköistä syytä, eli ei sattunut mihinkään eikä Jasper valvottanut ja Samikin nukkui tyytyväisenä vieressä. Kännykässä oli prosentti akkua ja mun puolelle sänkyä ei yllä laturi, ja muutenkin laturi oli keittiössä.. En oikeasti siis selannut edes kännykkää, vaan pidin sen vajaa kolme tuntia silmiä kiinni ja yritin nukkua...

Mutta mikä mua siis kaduttaa? No SE, että mulla oli sellanenkin inspiraatio kirjottaa, että ei toista!!!!! Mun aivot syöksi sanoja, lauseita, ajatuksia ihan hurjaa vauhtia ja mä mietinkin, että voi kunpa joku kirjottaisi niitä sitä mukaan ylös.. Mietinkin keskellä yötä, että pitäiskö vaan tulla koneelle kirjoittamaan niitä ajatuksia ylös. Mutta en sitten tullut. Koska mä toivoin, että pian saan unta. Koska mä ajattelin, että kirjoittamisessa menisi paljon kauemmin kuin valvomisessa. Koska mä uskoin, että mulla olisi vielä inspistä ja ennen kaikkea jaksamista kirjoittaa muulloinkin samasta asiasta.. 
Noh, tässä mä nyt sitten olen JA tuskin edes muistan mitä asiaa mun ajatukset koski...... Okeij, muistan mä nyt taas jotakin, mutta en todellakaan jokaista *loistavaa* lausetta ja muotoilua. Ja nyt mulla ei ole sitten sitä jaksamista sen valvomisen takia!

Tästä lähtien mä vannon, että jos saan samanlaisen inspiraatio-kohtauksen niin tuun ihan varppina koneelle (jos siis Jasper vaan nukkuu) tai edes väännän kännykällä ajatuksia ylös. (Mä vihaan kirjoittaa kännykällä enemmän kuin kaksi sanaa, vihaan, mutta silti sitä harrastan jokapäiväisesti).


Mulla on oikeasti noin 40 postausta suunnitteilla, koskahan sitä vaan löytyisi aikaa niitä toteutella? Joistakin uupuu kuvat, joistakin teksti. Tänään mulla olikin tarkoituksena kuvata muutama juttu, mutta se meni vähän tossa pimeässä ja synkässä säässä (=valossa) sitten pilalle. Odottelen auringon siis palaavan. 

Huomenna on Jasun 10kk neuvola, ja tulen siitä (+muutenkin Jasperin kuulumiset) sitten varmasti kirjoittelemaan huomenna! 


Mutta believe or not, mä tein itselleni ''arvontalipukkeet'' ja arvon sieltä aina seuraavan postauksen aiheen!! Naurakaa tai älkää, mutta kirjoitin siis ylös kaikkia postauksia joita mulla on tulossa, ja en osaisi ikinä tehdä päätöstä että mistä aloitan. Muuten suunnittelen ja mietin noita kaikkia kymmeniä yhtäaikaa ja mistään ei tule mitään. Niin tällä mennään, keskityn siis siihen mitä arpaonni suosii ennemmin & enemmän kuin muihin. Eli nytkin mulla on arvottu toi yksi aihe, ja se ilmestyy viimeistään huomenna. :')
Kuinkas naurettava mä nyt olenkaan? ;-) Saa ihan oikeasti nauraa, en mä suutu. 

Mä en kestä-- mun pieni ruttujalka <3

No joo, mutta mä meinasin kirjoittaa tänään vielä ''oikeankin'' postauksen, mutta en vaan yksinkertaisesti taida jaksaa (kiitos viimeyön)! Mä ajattelinkin mennä nyt nukkumaan, että jaksan huomenna sitten reippaana tehdä aamupuuhat ja päästä ehkä neuvolaankin ilman sitä ainaista kiirettä. Samikin on johonkin kahteen asti töissä, että voin samalla nukkua senkin puolesta. Ahahah, mä tiedän kuinka katkerana se unikeko on tästä. (Nyt pidän sormia ristissä, että Jasperilla olisi normaali eli hyvä yö......) 
Hyvää yötä muruset, kauniita unia!!

<3: meeri

2 kommenttia:

  1. Syökö Jasper tuossa kuvassa punajuurta? Eikös se ole "kiellettyjen" listalla (vältettävien ainakin?) alle yksivuotiaille? Vaikka eipä tuossa kovin kauaa enää mene, että vuoden täyttää :)

    Mahtavat rutut kyllä pojalla ollut polvissa, ihana :D

    VastaaPoista
  2. Jeps, onhan se. :) Mutta tosiaan, eipä siihen ensimmäisen ikävuoden täyttymiseen ole kuin alle pari kuukautta ja me ollaan menty sillä periaatteella, että kaikkea voi antaa vähän/kohtuudella, ja tostakin suurin osa oli lattialla, naamassa, käsissä tai tuolissa- että hyvin olematon määrä päätyi suuhun. :D

    Haha jeps! <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤