tiistai 3. joulukuuta 2013

Rakkauspeitto & teknisiä ongelmia

Viime viikolla ovikello soi, ja mua odotti ihanat jutskat portailla! Päätettiin reilu viikko sitten yhteistuumin hankkia uusi tv & se saikin olla vähän kuin Sampan joululahja. ;-D Mutta mäkin halusin jotakin, joten tilasin samalla muutamat sisustusjutskat! Mulla olisi kunnon hinku uudistaa kaikki ja hankkia miljoona puuttuvaa tavaraa lisää, mutta hiljaa hyvä tulee. Eikös? ;-)

Mikä on muuten mun mieltymysväri tällä hetkellä.... Arvaako kukaan?


(Anteeksi kuvan laadusta, otin tämän kuvan äkkiä joskus yöllä ennen kuin aloin repimään paketteja auki ;D)
Tällaset ihanat jutskat mulle saapui siis! Esittelen kaikki muutkin kyllä, mutta myöhemmin ja paremmin, sillä keskitän tämän postauksen vain yhteen asiaan.. Nimittäin tuohon ihanaiseen torkkupeittoon, johon oon täysin rakastunut!! 


Tämä torkkupeitto vei kyllä mun sydämen. Ihanuus! Ja ansaitseekin oman postauksensa<3

Mietin kauan tilaanko jouluisen punaisen vai tämän harmaan. Mutta olen kyllä iloinen, että valitsin harmaan, sillä punainen ei olisi sopinut sitten enää joulun jälkeen meidän asuntoon! Tämä harmaa peittoloinen saakin luvan olla lämmittämässä tätä mammaa jokainen syys- ja talvi-ilta! 

Tuon alle on niin ihana käpertyä eikä sieltä malttaisi millään tulla pois!!


Kylmien iltojen pelastus <3


Toinen puoli on ihanan samenttinen ja toinen puoli ihanan villainen. Niin pehmeä, lämmin & ihana. 



En kyllä aivan heti uskonut, että voisin rakastua tuollaiseen peittoon. Mutta niin siinä nyt kävi. ;-) Suosittelen kaikkia, jotka ovat jonkun sortin vilukissoja tai rakastavat pehmeitä juttuja, hankkimaan tuon. 
Haha, ja aion kyllä suojella tuota kaikinvoimin jokaiselta puklulta ymsyms.! :D


Masukin sai osansa<3

Ps. Mulla on ollut vähän teknisiä ongelmia, minkä vuoksi en ole päässyt postailemaan. :( Oon poistanut (= siirtänyt pois) kaikki kuvat yms., mun koneelta, mutta mun ''ihana'' kannettava silti herjaa muistinsa olevan täynnä, vaikka onkin ihan tyhjä!! En saa siis kuvia lisättyä tai mitään, edes esikatseltua kuvia omalla koneellani.. 

Nyt jaksoin tai siis pakotin itseni tähän meidän ns. isolle koneelle, millä ollaan katseltu tasan tarkkaan vain elokuvia tai Salkkareita. 55tuumanen näyttö ei ole oikein innostanut mua, mutta kai se on pakko harjoitella tottumista tähän! Lähinnä kai siksi ei ole innostunut, kun tästä ei varmasti näe kovin hyvin miltä kuvat tai postaukset näyttävät sitte ''normaalilla'' koneella. 
Oi jospa joskus saisin uuden koneen tuon paskan dementikko-koneen tilalle, niin saisin harjoitettua mun rakasta harrastustakin (bloggailua) suuremmalla innolla ja menestyksellä. :( Mutta sinne taitaa mennä pieni ikuisuus sillä mun/meidän hankintalista on täynnä kiireellisempiäkin juttuja.

Mulla on miljoona postausta tulossa: kuulumisia, raskaudesta (neuvola torstaina, joten luultavasti silloin kirjoittelen kattavan raskauspostauksen), Stockmannin joulukoriste-paketti, Jasperin kuukausimittari pian täyttyy taas, kännykkäkuvia, joulujuttuja, paljon sisustusjuttuja ja esimerkiksi uudesta sängystä YMS! Olen myös asettanut synnytyskertomukselle aikarajan--- ennen joulua!! Ja ajattelinkin aloitella sitä jättipostausta viikonlopun aikana. Surettaa kun en enää nytkään oiken edes muista mitään ja pian on tulossa jo toinen synnytys, joten alkaa olemaan kiire!

 Olisiko jollakin kenties esittää toiveita, mistä kirjoittelisin  ''kiireellisempänä'' ensimmäisenä? 

<3: meeri

3 kommenttia:

  1. Mä haluun kans tollasen peiton!!!!! :D IHANA <3 Rakkautta ensi silmäyksellä ;) Voin kuvitella kuinka onnellinen oot tosta peitosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi se on NIIIIIN ihana ;) <3 Oon kyllä siitä niin onnellinen, tai siis tästä. Nytkin sitä nimittäin hiplailen ;) Btw, tänään tuli minimanin mainoslehti, missä näytti epäilyttävästi olevan toi sama peitto?! en kyllä oo varma, kun ei lukenut merkkiä! Sielä tuo oli vähän alle 20e. Mutta ei tuo sielä Hobby Halliskaan maksanut kun 25e, jonka kyllä aattelin eka olevan ihan liian kallis (kun ostan yleensä vaan kaikkia tosi halpoja juttuja XD), mutta oli kyllä täysin sen arvonen ;)!

      Poista

Kiitos kommentista! ❤