torstai 17. heinäkuuta 2014

Tampereen ostokset

Ugh. Ja moikka moi vaan kaikille!

Varmaan huomenna on taas jo perjantai, ja mulla on vieläkin edellisen viikonlopun postaukset tekemättä.. Mutta ei tässä hässäkässä voi vaan aina ehtiä! Harmittaa. 

Mutta nyt tuun tekemään viikonlopun postauksista sen helpomman, eli ostosesittelyn.. Ja apua, musta tuntuu, että tämä blogi on nyt ollut viimeset pari viikkoa vaan näitä ostosjuttuja?! 
Mutta, yrittäkää kestää! Tämä blogi siis ei todellakaan ole siirtymässä mihinkään sellaiseen, että ''ostin vain tätä ja tuota ja tätä ja tuonkin''. 
 Seuraavana on vuorossa sitten muuten postausta viime viikonlopusta, ja sitten on tulossa mm. hiuspostausta, Caspianin 5kk postaus, Jasperista postaus jne. Mikäs teitä kiinnostaisi sitten eniten ed.m. aiheista?

Kuitenkin, nyt on tosi kiireinen viikonloppu tulossa, sillä mun veli menee naimisiin! Jos säilyn ensi viikon hengissä, niin postauksia on varmasti luvassa joka päivä.. Sillä Samikin lähtee viikoksi reissutöihin.. Joten mullahan ei ole kuin aikaa illalla kuolla tai kirjoittaa blogia.  Sekin varmasti riippuu ihan vain siitä, kuinka vaikealla tai helpolla päällä pojat aikovat olla. 

Mutta asiaan! 

Mä päätin jo etukäteen, että nyt en ostele Tampereelta niin paljon lapsille vaatteita (niitähän on nyt tullut osteltua melko reippaasti), vaan yritän ostaa itselleni jotakin. Olenhan pian ollut jo kuukauden herkkulakossakin, niin mun mielestä on aika korvata sitäkin vähän itselle (ja että jaksaa jatkaakin sitä lakkoa sitten)
Varsinkin, kun miettii sitäkin, että oon säästänyt varmaan miljoona euroa tässä kuukaudessa, kun en ole joka päivä ostanut sitä kolmen euron suklaalevyä tai tuhlannut neljää euroa sipsipussiin ja dippiin. 

Mä olen nyt vähän laiska, enkä jaksa erotella mistä oon minkäkin ostanut tai paljonko se maksoi. Mutta kysyä saa totta kai, jos jokin kiinnostaa erityisesti. :)

Kuvat eivät ole sitten kovin imartelevia....... En ole varma, onko kaikki ostokset kuvissa, osaa olen jo pitänyt päälläni, osa on ollut laukun pohjalla rypyssä jne.. :D Näiden lisäksi ostin ainakin kampaamoshampoon ja Jasperille leikkikännykän. Niin ja alusvaatteita, mutta niitä en nyt kuitenkaan ajatellut kuvailla. :D 







Sori näistä huonolaatuisista kuvista.. Valotus ei ollut mikään maailman paras silloin kun näitä otin. Mutta ylläoleva musta on siis samanlainen kuin sen yläpuolella oleva. Ja voin kertoa, että maailman ihaimpia paitoja!!




Nämä sininen ja keltainen ovat samanlaisia keskenään. :)





Mä oon nyt totaalisesti hurahtanut näihin naruolkaimisiin toppeihin!! Rakastan tuotakin paitaa niin paljon! :D 







Mekkoa etsin tositosi kauan.. Monta tuntia. Kaikista Tampereen kaupoista. Kahtena eri päivänä. Välttelin ja välttelin H&M:ää, ja ajattelin, että ei sielä ainakaan ole mitään. Viimeisenä kuitenkin kävin sitten sielä, ja löysin tämän ihanan! Olin jo kuollut siinä vaiheessa, ja en jaksanut miettiä, kokeilin kyllä, mutta ei ollut ketään laittamassa vetoketjua kiinni, niin en ole ihan sata varma edes, että meneekö se kiinni. :D En ole vielä jaksanut kokeilla uudestaan.. Hmm.. Toivotaan kuitenkin parasta! 




Mulle tuli ihan järkyttävät rakot ballerinoista: kävely oli täyttä tuskaa! Joten äkkiä ostin vaan jotkut pelastajakengät.. 
Kokeilin vaan toista kenkää jalkaan, ja sitten kun olin maksanut jne., niin laitoin molemmat kengät jalkaan ja huomasin, että tuo toinen lenkki on paljon pidempi ja toinen kenkä lähti koko ajan mun jalasta. ÄRSYTTÄVÄÄ! 
Note to self: kokeile aina molempia kenkiä jalkaan. 








Ja olihan mun pakko ostaa jotakin Jasperillekin.. Mutta eihän näitä nyt voinu jättää kauppaan! Oon jo pari kuukautta etsinyt Jasperille keltaisia farkkuja tai chinoja, ja nyt ne sitten tuli mua heti ensimmäisenä Stockmannilla vastaan. 



<3; meeri


4 kommenttia:

Kiitos kommentista! ❤