torstai 10. heinäkuuta 2014

Synttäripäivä


Mulla oli siis viime sunnuntaina synttärit! Päivä alkoi normaalin arjen tavoin, sillä Sami meni heti aamusta töihin.. Olin siis poitsujen kanssa kolmestaan iltapäivään saakka, mutta ei se haitannut mitenkään!

Sami tuli sitten töistä, ja oli käynyt kaupassa, ja alkoi ihan itse tekemään munavoita ja minikarjalanpiirakoita... Sain Samilta ja pojilta kortin, tilattiin mulle freddyt (!!) synttärilahjaksi ja sitten Sami sano, että saan varata tatuointiajan ja se maksaa ne mun haaveilemat tatuoinnit!! En kyllä ole vielä varannut aikaa, ehkä muutetaan ensin, ennen kuin alan niitä stressaamaan!! Hihi, en olisi voinut enempää toivoa. :')





Mulla oli siis ollut just sunnuntaina kaksi viikkoa herkkulakkoa takana, mutta päätin jo kauan sitten, että synttäreiden kunniaksi voin syödä oikeastaan mitä vain.. Söinkin sitten vähän kakkua, mansikkapehmiksen ja suklaata (väkisin, ei tehnyt yhtään mieli ja oli kauhia ähky, mutta oli pakko kun tiesin etten sitten enää seuraavana päivänä voi syödä.. :'D). Mutta lakko siis on taas jatkunut sunnuntain jälkeen! 

 Syötiin piirakoita, herkuteltiin kakulla ja laittauduttiin. Äiti ja isä tuli sitten vahtimaan poikia, ja me lähdettiin Samin kanssa Amarilloon syömään.

Ruoka oli suurensuuri pettymys.. Pari viimekertaakin on ollut joko henkilöstön tai ruuan suhteen suuria pettymyksiä, ja päätettiinkin, että seuraavalla kerralla mennään jo suosiolla toiseen paikkaan! Mun täytyy siis nyt luovuttaa, ja uskoa, että ko. paikka ei ole enää mikään huippupaikka. :(
Amarillo on ollut mun lemppari ruokamesta, mutta Sami taas ei oikeen ole siitä ikinä tykännyt. Noh, enpäs pidä minäkään enää!
 Amarillo oli vissiin hiukan vähentänyt menuaan? Piti selata ja varmistaa 4 eri listaa, ennen kuin uskoin, että kaikki mun lemppari ruoat olivat poistuneet.. Otin sitten jonkun  Texican Chikenin (?), ja voi luoja kun se oli pettymys. Kananpalat olivat todella kuivia ja mauttomia, ranskalaiset kivikovia. Ruoka huusi kastiketta ja makua! Niin joo, ja tarjoilija ihan selvästi ''suuttui'', kun pyysin nätisti, että voisko meidän pöydän pyyhkiä.. Hän sitten päätti vaihtaa meidän pöydän pois! Mun mielestä aika epäammattimaista?! En kai mä nyt paskasella pöydällä halua syödä? Haluaako joku muu? Ja pyysin ihan täysin kiltisti! Ja kun en edes ikinä oikein vaadi mitään, normaalisti oon näissä asioissa sellainen ''tyydyn kohtalooni'' - tyyppi.. Mutta, ei mulla ainakaan ole ikinä käynyt pienessä mielessäkään, jos joku on mun työmaalla toivonut samaa asiaa. Päinvastoin, sitten olen nöyrästi ja pahoillaan mennyt pyyhkimään pöytää!
 Pöh sanon minä mitä rahantuhlausta, seuraavalla kerralla suunnataan mielummin jopa mäkkäriin! 






Lähdettiin sitten kotiinpäin, haettiin pehmikset ja käytiin vuokraamassa leffa. Pojat nukkuivat jo kun tultiin kotiin!

Mä nyt kopsaan (ja tarvittaessa muutan tai tarkennan joitakin kohtia) saman tekstin minkä kirjoitin maanantaina jo facebookkiin, niin pääsen paljon helpommalla. ;D

Mun on pakko vähän hehkuttaa mun raasusta ja ihanasta miehestä!  Sami on ollu tänään tosi ihana mua kohtaa, kun oon siis kipeä (ihan jäätävä flunssa) ja sen piti mennä iltavuoroon ja mä jäin muksujen kans kolmestaan kotiin.. Oon siinä herkkulakossakin ja se tietää, että en ikinä oikee pysty syömään mitään, jos oon kipeä.. Se kävi tänään kaupassa (ja haki mulle apteekista kauhian kasan lääkkeitä), kun pojat nukku päikkäreitä ja mäki nukuin sitten, en pyytänyt mitään niin se toi mulle lähdevettä 3l, jaffaa 3l, fantaa 1,5l, kokista 3l ja kaks isoa batterytölkkiä! Se vaan sitten '' en yhtää muistanut, että kummasta sä tykkäsitkään jaffasta vai fantasta niin toin sitten molempia..''  .. Miten voi tulla näin hyvä mieli tollasesta pikkujutusta, varsinkin kun se ei tykkää edes että juon batterya niin paljon ja mulla oli vajaa kaapissa jo enneminkin.. :') Koko aamun se kyllä kyseli '' teenkö mä sulle leipiä'' ja muutenkin tarjoutu auttamaan kaikessa.. En siis oo oikeesti ikinä kipiä niin tää on ihan ennenkuulumatonta.. 
JA, eilenkin kun mulla oli synttärit niin Sami SIIVOSI omatoimisesti koko ajan JA teki oikeesti varmaan ekaa kertaa ruokaa!! Se teki coktailpiirakoita (vaikka ei ite edes oikeen tykkää niistä) ja munavoin!! Voi raasu, mun piti sitä vähän auttaa, mutta hyvin onnistu. Ja se lauantaina pähkäili ihan tuskassa, että millasen kakun se mulle tekee mut mä sanoin sille kyllä sitten ettei tartte yrittää, että riittää kyllä paremmin kuin hyvin, jos ostaa kaupasta jonkun..  Ja siis se ei IKINÄ tee mitään ruokaa tai todellakaan oo ikinä leiponut mitään..
Se vei mut eilen myös sinne Amarilloon syömään, vaikka vihaa sitä paikkaa, ja en mäkää kyllä nyt enää eilisen pettymysruuan jälkeen halua sinne enää mennä.  Sitten sain synttärilahjaksi siltä ne mitä halusinkin eli Freddyt ja saan ne 2 (!!) tatuointia mistä oon nyt haaveillut... 8) Suostu myös ottamaan kuvia ja olemaan kuvissa, mitä sitäkään ei ikinä tapahdu... :'D Sain myös valita ärrältä elokuvan ja se ei sanonu yhtään vastaan ja katto sen mun kans kiltisti vaikka tiiän kyllä että se ei oikeen tykännyt siitä.. 
Se kyllä kirjotti korttiin alakanttiin mun iän, mutta ehkä oon siitäkin vaan salaa onnellinen, ja onneksi ei sentäs yläkanttiin..   Mulla on nyt joku prinsessa- ja onnellisuussyndrooma menossa... 










Nämä kuvat oli ihan järkyttäviä.. :'D Kauhia flunssa, aurinko paistaa täysiä, ihan järkyttävä ähky.. Mutta kerran sitä vaan eletään, joten lisään nämä nyt, vaikka hävettääkin ihan mahdottomasti! Ehkä mä vielä joku päivä saan koulututettua tuon napsimaan noita kuvia hyvistä kulmista ja suunnista.. Ja ehkä pitäisi itekin opetella olemaan kameran edessä.... Ainakin toivoa sopii, että vielä joskus saa kunnollisen kuvan. :D

Että sellaista, tuun illemmalla vielä postailemaan lisää! Pää huutaa hoosiannaa, sillä ideoita on niiiiin paljon!



<3; meeri

10 kommenttia:

  1. Mä oon raskaushuuruissa kans joutunu itkemää amarillon muuttunutta ruokalistaa, kaikki hyvät on otettu pois tai muutettu niin etten tykkää!! :D kannattaa mennä pancho villaan jos tekee mieli HYVÄÄ meksikolaista ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! No siis, kun mun mielestä viimeksikin (onkohan siitä joku 2-5 kk ehkä) niin listat oli jo muuttunut, mutta silti mun lemppareira oli sielä vielä! Mä olin nyt sunnuntaina ihan satavarma, että siitä kirjasta puuttu niitä sivuja?! :o Mut ainakin kaikissa 4-5 vihossa ei ollut kuin ne muutama sivu..

      Kiitos vinkistä!! Me jo mietittiinkin, että mihin uskalletaan mennä seuraavaksi (en kyllä tiiä koska se seuraava kerta tulee..). Pitääpä pitää tuo ainakin mielessä kun ettii uutta kantapaikkaa! :)

      Poista
  2. Joo amarilon ruoan taso vaan laskee vuosivuodelta! Kuinka paljon täytit?

    VastaaPoista
  3. Hei! Kauan sulla meni että sait freddyt kotiisi? :) Itse ajattelin tilata samanlaiset housut mutta jotkut sanovat että ovat saaneet odottaa peräti kaksi kk housujaan :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 4päivää meni molemmilla kerroilla! :)

      Poista
    2. Tuon vastauksen halusinkin kuulla, en malta odottaa että saan tilattua omani! :) tilasitko ne freddystoresta vai jostain muualta ? :)

      Poista
    3. Joo, just sieltä!! :) Hihi, suosittelen!! :))

      Poista

Kiitos kommentista! ❤