torstai 3. heinäkuuta 2014

Tampereella

No niin, vihdoin ehdin tulla kirjoittelemaan viime viikonlopusta! Eihän tässä olekaan ovella vasta kuin jo seuraava viikonloppu.. Mutta, mä oonkin aina ollut sitä mieltä kaikissa asioissa, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan. ;)

Eli perjantaina aamulla heräsin tosi aikasin, pojat heräsi myös melkein heti ja herätin sitten Samin niiden kanssa, että sain itse tehtyä jotakin.. Mun piti vielä pakata kaikkien kamat, siivota hiukan (vihaan palata likaiseen kotiin!! Olin sitten poissa tunnin tai kaksi päivää, mutta se on yksi ärsyttävimmistä asioista mitä tiedän), käydä suihkussa, laittaa itseni valmiiksi ja käydä kaupassa. 

Muutama tunti siinä meni, että kaikki omat ja poikien tavarat olivat valmiina, mutta hyvin me kuitenkin ehdittiin! Kävin nopeasti vielä kaupasta hakemassa matkalle luettavaa ja juotavaa. Sami, Caspian ja Jasper veivät minut sitten juna-asemalla ja lähtivät itse Kauhajärvelle mummulaan yökylään.




En ollutkaan ollut varmaan viiteen vuoteen junassa, ja olin hiukan aluksi sielä pihalla.. Paluumatka kyllä sujuikin sitten jo täysin ongelmitta. Jee, osaan nyt taas matkustaa junalla vaivatta, jos tarve tulee. :'D 
Lähdin siis Tampereelle, mun ihanimman ystäväni kanssa rentoutumaan ja ns. viettämään mun tulevia synttäreitä. Mua jännitti hirveästi, koska Kristan kanssa ei oltu nähty vielä ikinä, vaikka suunnilleen vuosi ollaan juteltu joka päivä.. Ja Kristalle oon aina ensimmäisenä kertonut kaikesta kaiken. Silti jännitti, suorastaan pelotti, tavata. Mutta, se johtuikin varmaan siitä, että pelkäsin, että jos ei tullatkaan juttuun niin menetän mun ainoa ystävän. 

No, stressasin turhaan, ja Krista oli just sellanen kuin olin ajatellutkin. Meillä oli tosi kivaa ja tultiin hyvin juttuun. Siitä ei ole vielä edes viikkoa kun nähtiin, mutta on jo kauhea ikävä!! 

Krista tuli onneksi mua asemalle vastaan, mä olisin ollut ihan sekaisin jo sielä ''suuressa'' Tampereen juna-asemallakin yksin.. Saati sitten Tampereella. Mä oon täältä maalta, missä ei ole kuin yksi junaraide ja pari hassua kauppaa, mikä selittääkin ainakin vähän sitä mun junttiutta.....


Krista lykkäsikin mulle heti käteen sen maailman ihanimman lahjan! En voi vieläkään käsittää.. En vaan voi! Esittelin sen siinä pari postausta takana päin.. Kiitos vielä kerran... <3

Talsittiin sitten suoraan hotelliin, jonka Krista myöskin varasi mulle synttärilahjana. En voi käsittää sitäkään vieläkään.. Yövyttiin siis Scandic -hotellissa, joka olikin aivan ihana! Moderni, värikäs, siisti, ihana! Meidän huonekin oli tosi hieno, ja meillä olikin mm. amme kylpyhuoneessa. Ja nyt mua sitten tietysti ottaa päähän, kun en ottanut huoneesta kuvia.. No, onneksi tajusin tämän nyt taas kun on liian myöhäistä. ;D Mutta ko. hotellia voin kyllä suositella hyvillämielin!



Hetken aikaa vain löhöiltiin hotellilla ja kerättiin voimia, ja sitten lähdettiinkin ensimmäisenä syömään ja myös vähän shoppailemaan. Kauppoihin meinasi tukehtua, eikä siitä shoppailusta oikein meinannut tulla mitään, kun oli niin tuskaiset oltavat.. Kyllä me kuitenkin pari tuntia kaupoilla vietettiin, minkä jälkeen lähdettiinkin takaisin hotellia kohden. 


Otettiin raikastavat suihkut, ja lähdettiin sitten Tampereen ''yöelämää'' katselemaan. Yöelämä suluissa siksi, että nukkumassa oltiin jo yhdentoista maissa.. Ahaha, äitejä kun ollaan, niin väsykin alkaa painamaan nopeasti. ;-) 






Oli kuitenkin ihana päivä, ja vaikka MUA ei väsyttänyt yhtään kun päästiin hotelliin asti, niin minä olin se joka nukahti ensiksi ja nukahdin samalla kun juteltiin. Ups.

Seuraavana päivänä käytiin aamulla aamupalalla, loikoiltiin, laitettiin kimpsut ja kampsut kasaan ja käytiin vielä vähän shoppailemassa lastenvaatteita H&M:llä. Sitten tapasin Kristan ihanat muruset ja sen jälkeen lähdinkin jo junalla kotia kohden. 



Sami ja pojat hakivat mun asemalta, ja voi luoja oli ihana palata kotiin iloisten mussukoiden luokse! <3 


<3; meeri



2 kommenttia:

  1. Oli varmasti ihanaa ja rentouttavaa :)

    Miten olette siis tavanneet Kristan kanssa? Täällä blogissa vai?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajoissa vastaan... ;-) Mutta joo niin oli <3

      Noh, sanonko nyt lyhyesti, että blogin & facebookin avustuksella Krista otti muhun yhteyttä! :)

      Poista

Kiitos kommentista! ❤