sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

aurinkoinen Jasper

Ihana aurinko paistelee pihalla, ja tänään tehtiin Jasperin kans pikkuinen kävelylenkki ja sen jälkeen mentiin partsille- Jasper nukkumaan ja mä ottamaan aurinkoa. Okei, en kyllä pystyny koko aikaa olemaan ilman takkia, välis tuuli sen verran kylmästi.. Sielä se viihtykin nukkuen pari tuntia kiltisti!

Muuten ollaanki oltu koko viikonloppu vaan kotona. Samillaki oli eilen töitä ja tänään se on ollu koko päivän kurssilla ja mun auto on vieläki Kauhajärvellä niin ei oo ollu edes autoa käytössä. Mutta jos nämä hyvät säät vielä jatkuu niin voitais kyllä mennä poitsun kans huomenna vaikka pehmikselle! En ookkaan saanu tälle vuotta vielä OIKEAA pehmistä! nyt mä täällä kieli poskella mietin pehmistä.. MANSIKKAPEHMISTÄ<3 sitä voisin syödä varmaan satoja litroja(ilman vohvelia, hyi..)..

Mutta joo pilvilinna romahtaa ja nyt niihin kuviin, ja Jaspu esittelee sen ''uutta'' pipoa, jos niin voi sanoa :D Oon ostanu ton varmaan 2 kuukautta sitten, mutta otin siitä eilen vasta hintalaputkin pois ku olin unohtanu sen kaapin pohjalle.. Tais jäädä ainokaiseksi käyttökerraksi, jos tämä päivittäinen helteen läheneminen jatkuu ja toi on sitä paitsi pian jo pieni varmaan (mulla oli sellanen kuva, että toi olis ollu joku jättikokonen, mutta noup :D )


pipo ensimmäistä kertaa käytös :-)




''repesin''






kirkko ja kaupungin rumin kerrostalo :D 






























<3: meeri

6 kommenttia:

  1. Aaw! Sulosia kuvia Jasperista! :)
    - Irene

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :3 on se kyllä niin ihana <3

      Poista
  2. Vastaukset
    1. :-) Harmittaa vaan, kun olin unohtanu sen kaapin perukoille hintalappuineen ja pian se on jo pieni ja pian on jo niin lämmin että tais jäädä ainoaksi käyttökerraksi.. :D

      Poista
  3. Oi kuinka suloinen lapsi ja kaunis sinä!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤