torstai 11. huhtikuuta 2013

Mitä mä teen?

Haha, 

yritys on ainakin hyvä kymppi, jos ei muuta. Kiusaus vaan kasvoi liian suureksi, oonhan mä miettinytkin jo tätä blogin aloittamista aika kauan. Suurin syy tähän on se, että haluan pitää 'päiväkirjaa', säästellä muistoja, kerätä kuvia, ilmaista itseäni ja siinä sivussa sitten vielä olisi kiva opetella vaikka kuvailemaan ja harjoittaamaan tätä kuollutta kirjoitushimoani ja -taitoani. Nimittäin rakastan kirjoittamista, ja äidinkielikin oli koulussa aina mun lempi oppiaineeni. 

 Kuka mä sitten olen? Siihen ei sitten olekaan niin yksinkertaista vastausta. Toisaalta olen paljonkin, toisaalta en ole kukaan. 

Joitakin faktoja kuitenki löytyy.. Olen 20-vuotias äiti pienelle 02/13 syntyneelle pojalle. Olen tyytyväisesti, onnellisesti avoliitossa, toivottavasti joskus tulevaisuudessa myös avIoliitossa ;) Oon ikuinen haaveilija, ja mun toiveet, haaveet ja halut ei ikinä lopu. Voisin melkein sanoa, että mikään ei ikinä mulle riitä- vaan koko ajan on pakko saada jotakin lisää ja jotakin puuttuu aina. 

Lähellä sydäntä onkin nettishoppailu, I love it. Tällä hetkellä mulla onkin menossa pienenpieni tilauslakko, ja yritänki pitää sen ensimmäistä kertaa elämässäni edes sen viikon! Tilailen milloin mitäkin, mitä nyt vastaan sattuu tulemaan. Vaatteita, vauvajuttuja, sisustusjuttuja, koruja, kenkiä, laukkuja, asusteita. Tarjoukset ja alennusloorat vetää mua puoleensa.

Mutta vaikka olenkin materialisti, en ole mikään pinnallisuuden pintaliitäjä. Olen herkkä, empaattinen ja tunteellinen, rakastan romantiikkaa. Joskus Useimmiten ehkä liiankin epäitsekäs, pahana tapana on aina ajatella ensin kaikkia muita. Luotankin ystävällisyyden voimaan. Kuitenkin aito ihminen on aina kaunein. Olen pitkämietteinen ja raivoisa suuttuessani. Mua ärsyttää monet asia, mutta myös monet pienet asiat saa mut tosi onnelliseksi.

Rakastan minun vauvaani, miestäni, eläimiä, äitiäni, vaatteita, kenkiä, kesää, vauvan kylvettämistä, Disney Channelia, koriste-esineitä, ihmisiä, nukkumista, aurinkoa, suklaata, batterya, kauniita sanoja, hymyjä, neonkeltaista, pinkkiä, laittautumista, naurua, syvällisiä keskusteluja, ystäviäni, ruokaa, vaunuttelua, lämmintä suihkua, siisteyttä, sisustamista, tilailemista, järjestellä asioita, mietiskellä, oiveltaa jotakin















 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ❤