lauantai 13. huhtikuuta 2013

hömpötyksiä

Onpas ollu kiireinen ja stressaava viikko.. Vauvalla oli tänään kastejuhla ja niitä on saanu järjestellä ja melkeen miettiä päänsä puhki :D
 Vauva kuitenkin sai tänään nimen ja nimeksi tuli Jasper Eljas Patrik <3 
Ristijäisistä sitten myöhemmin lisää.. sitten kun jaksan kunnolla :)

Torstaina värjäilin hiukset takasin tummiksi, ei mulle sovi vaikka kuinka haluaisin niin mitkään vaaleat sävyt, ja punanen väri taas haalistuu niin nopeasti, että sillä värjääminen on yhtä turhuutta. Ja nyt taas kun on tumman ruskeat hiukset, voi käyttää noita hiustenpidennyksiäkin. Olisi kyllä ehkä ollu ihan kiva, jos kesällä olisi ollut jotkut vaaleammat sävyt päässä, kun aurinkokin kuitenki jonkun verran vaalentaa aina hiuksia. Noh, mutta oon kuitenkin erittäin tyytyväinen, että raaskin värjätä tummalla taas :)


Ostin myös tuollasen tehovoiteen, joka on suunnattu varsinkin hiuksille, jotka on vaurioitunut kemiallisista tai lämpö syistä. Niin kuin mun hiukset.. Mun hiukset on nykyään niin huonossa kunnossa, kun joskus puolitoista vuotta sitten yritin vaalentaa niitä ja sen lisäksi mulla on paha tapa kuivata ja suoristaa hiukset melkein joka päivä.. Tuon purnukan kivaisa väri osui mun silmään halpa-hallis, ja olihan se pakko sitten ostaa, hintaa oli joku vajaa 5e, kai.. :D Ja mitä nyt oon muutaman kerran sitä jo koklannu niin oon kyllä ollu ihan tyytyväinen! Tuo lupaa, että hiuksista tulee 10x vahvemmat ja 2x vähemmän kaksihaaraisia.


Pesin myös mun Rapunzelin -klipsipidennykset Rapunzelin omalla hiustenpidennys sampoolla. Pesin nämä nykyiset pidennykset ensimmäistä kertaa, mutta edellisiä pidennyksiä oon pessy aina ihan vaan TRESemmen sampoolla, mutta huomas kyllä heti eron kun käytin 'oikeanlaista' sampoota :) Pidennyksistä tuli kuin uudet! Eipä nyt kovin paljon edes oo ollu käytös, mutta kuitenkin :)

Eilen, perjantaina, mun veljen kihlattu tuli huoltamaan mun ripsienpidennykset. Ei laitettu yhtä pitkiä ja paljon kun viimeksi, mutta oon kyllä silti tosi tyytyväinen. Oon kyllä ihan jääny näihin ripsienpidennyksiinki koukkuun, säästää aikaaki niin mukavasti ku ei tarvitse ikinä silmiä meikkailla :)

On kyllä ollu niin raskas viikko ja nyt kun mun omalla pienellä kullallakin on vihdoin nimi niin aijon kyllä vaan lepäillä loppu viikonlopun ja syödä varmaankin täytekakkua. Nam <3

Postiinkin olis tullu pari pakettia, kattoo nyt koska ne jaksaa sieltä hakea :D En oo tilannu nyt varmaan viikkoon mitään, ja se taitaakin olla mun henkilökohtainen ennätys. Siitä asti kun ensimmäisen pakettini tilasin h&m:ltä, joskus vuosiavuosia sitten, oon kyllä varmaan ihan vähintään joka viikko tilaillu ainakin sen pari pakettia.. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ❤