keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

kiva päivä ja vähän ajatuksia

Eilen oli kyllä niin superkiva päivä! Samikaan ei ollut töissä, mutta sillä oli kuitenkin päivystys niin ei oikeen voitu lähteäkään yhtään mihinkää, mutta eipä se haitannut. Oli kyllä niin mukavaa olla pitkästä aikaa koko perhe yhdessä kotona koko päivän! Illallakin olin vaan jotenkin niin energinen sekä ajatuksia ja mietiskelyä täynnä, että en meinannut millään saada unta. Eilenkään en tainnut ottaa yhtään kuvaa, ja ehkä näin vähän jälkeenpäin harmittaa, varsinkin kun oli niin hupaisa päivä ja lisäksi olin pukenut melkeen jopa kunnon vaatteetkin ylle..

Haettiin jo kymmeneltä aamulla pitsaa meille, ja aah on se pitsa vaan niin hyvää :D Siinä sitten kun oltiin syöty ja olin käyny suihkussa ja vähä siivoillut niin lähdin käymässä kaupassa, minkä jälkeen Jasperin ihana kummitäti Jenna tuli meille ja oli kiva jutella ja naureskella sen kanssa pitkästä aikaa :) Mun äitikin tuli käymäs kattoon Jasputinta töistä päin ja viihtykin heti pari tuntia. Mummu sitte lähti ja sitten kun Jennaki oli lähtenyt niin Fiia ja Jari tuli käymässä kahvilla. Ihan oikeesti uskomatonta, että näin Fiian kaksi päivää peräkanaa! :D Jari ja Fiia molemmat kyllä ollut aina mulle tosi hyviä ja läheisiä ystäviä ja kavereita, ja oon maailman onnellisin siitä, että ne kaksi ihanaa on yhdessä :) Molempien aaaaamorinakin oon toiminut aika lailla :'D

 Nykyään ollaan nähty Fiukun kans niin harvoin, ei todellakaan edes joka toinen kuukausi, vaikka ennen oltiin kuin paita ja peppu ja oltiin joka päivä yhdessä. Mutta aina vaikka meillä oliskin joku kolme kuukautta, että ei oltais nähty ja vaikka edes puhuttu, niin tiiän kyllä, että ollaan ikuisesti sydänystäviä. Toivottavasti nyt nähtäis aina paljon useammin, eikä enää venyis tuollasiin pitkiin jaksoihin ilman näkemistä. Ollaan kyllä koettu Fiian kanssa niin paljon!! Ja aina on yhtä ihana nähdä toista =) Ajeleminen, ''hyvät'' laulut, Guitar Hero, pileet, prinsessat, pinkki, kynsilakat, huulirasva, grillin hampurilaiset, jänis-reitit, mettä-reitit, KARHU, coca-cola, vihot, sydän-korut, adele, minipizzat, bomba, Ähtärin eläinpuisto, korut, Keskinen, 50cnt korut, samat ajatukset ♥ Siinä vaan pieni osa mitä mulle äsken tuli mieleen meidän yhteisestä elämästä! 
Ajattelin nyt laittaa meistä pari vanhempaa kuvaa, meistäkin on miljoonia kuvia mutta tässä nyt ihan pari vaan (Fiia sano, jos haittaa :D). En jaksanu millään alkaa ettimään koneelta kuvia, kun olisin sitä tehny sitten monta tuntia-- mutta nämä ainaki löytyi facebookista.



tää on näistä uusin kuva, tosin tästäki jo 1,5vuotta aikaa :D







































 








































Välillä on kyllä vaan niin helpottavaa tietää ja saada muistutusta, siitä että on niitä ihmisiä, jotka vielä välittää. Välillä tuntuu siltä, että kaikki vaan vihaa, ja raskauden aikana menetinki monta kaveria. Tai no kai hyvä vaan, että jossakin vaiheessa (edes tässä vaihessa) jyvät erottuu akanoista! Se ainakin oli mun elämäni paras päätös, että puhuttiin siitä kauan ja päätettiin sitten Samin kanssa, että me halutaan lapsi ja että yrittämällä ei ainakaan mitään hävitä. Ja me nyt oltiin sillon seurusteltu vaan puolisen vuotta, mutta tunnettu ja oltu oikeasti kavereita ja ystäviä muuten yli kolme vuotta, että todellakin uskallettiin uskoa meihin ja siihen mitä haluttiin. Enkä oo katunut sekuntiakaan sitä päätöstä. Ja tiiän, että ei Samikaan. Ollaan onnellinen pikku perhe
 Ja nimenomaan me ja MINÄ ollaan onnellisia, niin miten voi käydä niin, että jotkut tulee siitä katkeraksi ja ei halua enää olla ystäviä? Eikö ystävien ja kavereidenkin nimenomaan kuuluisi olla onnellisia toisen puolesta? Jotkut sellaset suhteetkin katkes kuin seinään, että oltiin tunnettu jo lähemmäs kymmenen vuotta. Vaikka mä melkeen joka päivä mietiskelenkin niitä menetettyjä kaverisuhteita, ystäväsuhteita haikeana niin en mä nyt silti haluais ketään sellasta ihmistä mun ja varsinkaan mun lapsen lähelle, kuka ei haluaisi meille onnea. Mutta en mä silti voi käsittää, mä ainakin oon sama Meeri kuin aina ennenkin. Kasvanut kyllä vaan henkisesti varsinkin ja elämä nyt sattuu vaan muuttumaan sitten kun saa lapsia. EI senkään pitäis olla mikään peruste kaverisuhteelle, että kuinka usein lähtee baareihin ja ryyppäämään. Kaikkien pitäiskin muistaa, että ei muutokset ole aina huonoja! Ja mä ainakin ite oon sellanen ihminen, etten haluaisi että kukaan vihaisi mua enkä halua oikeasti kellekään mitään pahaa, edes niille keistä en tykkää.. Vaikka oonkin kyllä joskus saattanut suutuspäissäni sanoa mitä vaan. Mä ainakin oon ymmärtänyt ja sisäistänyt sen, että kaikissa ns. normaaleissa ihmisissä on jotakin hyvää ja että ei kaikki voi vaan tykätä kaikista, mutta kaikkien kanssa kyllä voi tulla toimeen. Tietenkin asia erikseen jotkut pedofiilit, joukkosurmaajat yms. , joita mä halveksin koko sydämestäni.

Sitäkään mä en ymmärrä, että jotkut voi edes luulla, että tulin vahingossa raskaaksi? Huhhuh, joopa joo, molemmat oltiin täysi-ikäisiä, ja kyllä me nyt molemmat tiedettiin ja tiedetään mitä ehkäisy on ja jos sitä ei käytä, että mitkä ovat seuraukset. Kyllä mä ny voisin myöntää, jos olisin tullut 'vahingossa' raskaaksi, kun vauva olisi silti ollut toivottu. Mutta jos tämä ei ollut vielä tiedossa, niin me tietoisesti yritettiin lasta, ja oltiinki niin siunattuja, että saatiin maailman ihanin 10/10/10 pisteen poika osaksi meidän elämäämme <3

Tästä nyt tuli tämmönen sekava pikku avautuminen, ja keksisin kyllä vieläkin kaikenlaista, mutta voisin nyt mennä väsäämään itelleni leivän, ennen kun Jasper tosta heräilee :)

Voi eiiiii XD Näin muuten jotaki sekopainajaista, jossa Jasperilla lähti ripset! En voi käsittää kuinka voin edes nähdä noin sekavia unia..

tuo ensimmäinen kuva järkyttää mua vieläki aina kun näen sen, meinaan aina saada paskahalvauksen XD ja noita kuvia olisi vielä ''pahempiakin'' ja suurempaan muutokseenkin, mutta tää on sen takia mun mielestä hyvä vertailukohde kun tuos ensimmäisessä kuvassa mulla on niin surulliset silmätki, toisin kun tossa toisessa missä näyttää siltä että oon maailman onnellisin 8)



<3: meeri

3 kommenttia:

  1. hyvä postaus :) parempi muutama hyvä ystävä kun kasa kusipäitä.. ja tosi ystävät pysyy :)! ps. mä nyt aloin lukea kunnolla postauksia kun ei oo muka ennemmin kerinnyt, joten siksi tämä kommentti pommitus ;D

    VastaaPoista
  2. Niin mä vähän ajattelinkin ;) Kiitos! :) No sepä, ja kyllähän tämä elämänkulkukin tuo enemmän ja enemmän niitä samanhenkisiä ja samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä lisää elämään :) Että mäkin oon onneks tajunnu ettei ne muutokset aina oo pahasta! :>

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤