keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

keskiviikko

Maanantaina mulle ja Samille tuli 1,5vuotta virallista seurustelua <3 Oon kyllä niin kiitollinen, että oon saanut noin hyvän, ihanan ja huolehtivan miekkosen mun rinnalle! Ja parempaa isää en vois toivoa mun lapsille.























Eipä me nyt mitenkää juhlittu, tai oikeastaan yhtään mitään, vaikka normaalisti haluaisin vaihtaa lahjoja ja mennä vähintää syömään tai elokuviin tyyliin aina kun tulee yksikin kuukausi lisää :D Mutta suunnitelmis olis kyllä pitkästä aikaa käydä elokuvis tai syömäs tällä viikolla, jos Sami ei oo joka päivä kovin myöhään töissä. Mummukin on just sopivasta lomalla, että se pääsis sitten kattomaan Jasperia.. :)
 Sitten ei-niin-mukaviin juttuihin, maanantaina mulla oli hammaslääkäri. Ja voi että sitä kivun ja tuskan määrää. Mutta nyt mun ei kait tartte mennä pitkään aikaan..? Se jäi vähän epäselväksi. Silloin kun olin raskaana vielä niin mulle aloitettiin joku juurihoito ja nyt se hoidettiin loppuun, sillä ensimmäisellä kerralla ei saatu otettua edes niitä kuvia hampaasta tai mitään. Aika suolainen hinta vaan tuola yksityisellä, mutta minkäs sitä pysty kun julkinen hampilääkäri ei suostunut tekemään mulle juurihoitoa raskauden takia, ja meinasin kuolla siihen kipuun. Yhden saakelin hampaan takia piti maksaa lähemmäs 500e. Mutta olin ja oon ollut kyllä tosi tyytyväinen tuohon palveluun! Huomaa kyllä heti eron yksityisessä ja julkisessa. :) Hammaslääkärin tuskien jälkeen kävin myös piiitkästä aikaa solariumissa, kerta mummukin oli kattomas Jasperia. Eipä siitä solariumista mitään hyötyä ollut, oli vaan kivaisa pikku piristys sateisen ja synkän päivän keskellä.



Oon yrittänyt ahkerasti täytellä Jasperin vauvakirjaa, että poitsu sais sitten isompana lueskella sitä :>






















































Eilen, tiistaina ajeltiin Jasperin kanssa mummulaan aamupäivästä. Mun auto piti viedä sinne, kun isän pitää katsastaa se ennen torstaita. Siskon 3,5vuotias poika oli ollut sielä yökylässä, ja siinä sitten Roopen kans leikittiin ja syötiin. Sen jälkeen minä, Jasper ja Roope nukuttiin parin tunnin päikkärit. Oli kyllä ihanaa nukkua oma kulta kainalos päiväunia, sillä viime aikoina oon nukkunu kyllä niin huonosti..

























Eilen kaivoinkin tuon ihana pirtsakan takin esiin. Oon ostanut ton Jasperille jo pari kuukautta sitten. Jasperille istuu tällä hetkellä parhaiten 62cm vaatteet, ja tuo takki on 68cm. Mutta ei kyllä ollut yhtään liian iso, vaan just sopivasti on vielä vähä varaa kasvaa. Ja toi oli tosi riittäväkin, varsinkin automatkalle just hyvä. Tuntu pitävän tuulta ja sadetta, ja ei tuo nyt niin ohutkaan ollut mitä ensin ajattelin! Nimittäin noissa fleece-, villa- ja toppahaalareissa on pojulle tuntunut tulevan jo hiukan kuuma lähiaikoina. Takki on H&M:stä. Mikähän siinä on, että vauvalle kyllä löytää H&M:stä vaikka ja mitä ihanaa, mutta itelle sielä ei tunnu olevan yhtään mitään.

























Mä sitten niin vihaan näitä pimeitä ja sateisia päiviä, onneks tuo höpönassu sentäs tuo valoa näihin mun päiviin :) Ja eikö se oo vaan sen merkki, että pian on kesä ja lämmin! Aah, en malta odottaa.

<3: meeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ❤