lauantai 16. elokuuta 2014

MR kokoelman paisumisesta

Mä oon nyt täysin hurahtanut mini rodinin vaatteisiin.. Oon nyt kuukauden sisällä ostanut muutaman vaatteen pojille, mikä on aika paljon, sillä näitä tämän postauksen yksilöitä ennen meiltä ei löytynyt kuin kaksi mini rodinin vaatetta. 

Alennuksesta olen ostanut jokaikisen vaatteen!




Kaikki muut oon ostanut Jasperin koossa paitsi tukaani t-paidan Caspianin koossa. Ei siis mitenkään sillä, että en haluaisi molemmille pojille kivoja ja uusia vaatteita, vaan ajattelen sitä pitkäikäisyyttä ja kierrätystä tässä asiassa. Kaikki vaatteet mitä Jasper nyt käyttää, menee kyllä Caspianille myös sitten hetken päästä.
Ja kun poikien vaatekaappeja katsoo, niin Caspianilla on tällä hetkellä kyllä paljon enemmän vaatteita kuin Jasperilla. 




Ostin myös ihan ensimmäistä kertaa IKINÄ jotakin kierrätettyä ja käytettyä lapsilleni. Nimittäin, tukaanipaitaa Jasperin koossa en löytänyt mistään kaupasta, joten päätin sen sitten hänelle ostaa nettikirpparilta käytettynä. 



Tämän äidin aivot on nyt vain sulaneet mini rodinin kuvioille, ja koko merkille muutenkin. Ainahan minä olen ko. merkin vaatteista pitänyt, mutta nyt vasta olen uskaltaunut niitä ostamaankin! 



Ja pakko varmaan myöntää, että itsekin olen nyt ehkä hippusen verran alkanut tajuamaan jälleenmyyntiarvon päälle (kun olen kierrellyt nettikirppareita läpi), vaikka en sen takia mini rodinia ostelekaan! 
Enkä itse ole edes ikinä myynyt mitään merkkivaatteita, että ei sen puoleen, että olisi mistää hyvästä jälleenmyyntiarvosta kokemustakaan.
Justiin kyllä myin hyvään hintaan pojalle sopivan vauvanvaatepaketin!  


Mitäs tykkäätte poikien uusista paidoista? 
JA mä haluan kysyä muilta äiti-ihmisiltä, että mitä mieltä te olette mini rodinin vaatteista? Oletteko olleet tyytyävisiä laatuun? Mikä on teidän lempparikuvio? Entäs inhokki? Kuinka paljon teiltä löytyy mini rodinia kaapeista? Uskallatko pukea lapsille merkkivaatteita säästelemättä kulutusta?  

<3; meeri

8 kommenttia:

  1. Mä en oo ite tähän minirodinii hirveesti tutustunu mut kuolaan aina tota pandakuviota! Toi kollaripaita on ihan mielettömän hieno ja mun mielestä ihanan unisex niinku monet muutki minirodinit. Varsinkin pandapipo on mun suosikki 😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja toi collarin laatu on ihan maailman ihanin<3 :3 Ja pandat on kyllä kivoja! Mä oikeastaan voisin kuvitella melkeen minkä vaan rodinin pojalle tai tytölle, tai siis kuvion.. En siis esim. mekkoa pukis pojalle.... :D Kyllä sä varmaan tajusit ;)

      Poista
  2. Meillä ollaan kanssa rakastuttu kyseiseen merkkiin nyt kesällä ja muutamia yksilöitä tuli aleista ostettuakin :) Ehdoton lemppari on tuo sama panda-paita, joka teiltäkin näköjään löytyy ! Materiaali on ihana ! Aika hyvin nykyään uskallan tuolle pojalle merkkivaatteita pukea. Enää en pelkää tahroja :) Kaikki nuo on ihania mitä olet ostanut !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi pandat on kyllä ihania! Niihin ei kyllästy varmaan ikinä. :3 Ja sitten toi materiaali on niin ihanan pehmeää! :) Mä just päätin, että taidan pukea meidän ainoan MR jumpsuitin huomenna Jasperille, enkä pelätä sen likaantuvan... :D (Se on kyllä muutenkin viel vähän iso, että ei oo kyllä jäämässä pieneksi hetkeen.. :D) Kiva kuulla, että tykkäsit! :)

      Poista
  3. Avalla on 10 rodinin vaatetta, kaikki ostettu käytettynä :) paitsi yhen jumppiksen ostin laput kiinni fb-kirpulta. Mä
    Tykkään kuoseista ja laadusta, jotkut kuviot on kuitenki aika plaah.. :D Ava rymyy ja sotkee ihan samalla lailla henkkamaukan kuin rodinin, gugguun ja popin vaatteissa, en ota stressiä :D yhtä paljon tahrat ja reijät harmittaa kaikissa vaatteissa :) ihania noi mitä oot ostanu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Ja totta kyllä sekin, onhan ne reiät ja tahrat samanlaisia mielenpahoittajia joka vaatteessa! :) Mä taas oon jotenkin ihan rakastunut mini rodinin kuoseihin, siis oikeasti. :D Mä välillä ajattelen jostakin että '' no emmä nyt tiiä, ei mikään ihmeellinen/ihana/hieno'' ja sitten parin kerran jälkeen kun katon sitä jossakin netissä vaikka niin tulee '' yhyy pakko saada..'' :DD

      Poista
  4. Mä tykkään Mini Rodineista oikeastaan vaan siitä pandasta ja ananas-kuosista. :D Uusi mallisto on suoraan sanottuna ihan järkyttävä!! :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Ne on kyllä munkin mielestä yksiä kiveoimpia, sitten kyllä rakastan ehkä mustia pellejä paitoja kaikista eniten! :D <3 Mä jotenkin ymmärrän sua. ;) Mäkin ajattelin eka niistä voimamiehistä esim. että no hyi, mutta nyt haluaisin niitäkin jo meille........... :DD

      Poista

Kiitos kommentista! ❤