maanantai 17. kesäkuuta 2013

2 kuukautta

Moikkeli moi, viikonloppu taas takana ja oli kyllä ihanan rentoa olla vaan kotona, omien miesten kanssa, piilossa sateelta ja kaikelta ahdistavalta. Ei kyllä tehty mitään erikoista.. Ei edes tuu mitään mieleen mitä voisin kertoa viikonlopusta- vietettiin vaan perheenkeskeistä aikaa. :)




Niin joo! Asiasta kukkalaatikkoon, eli oon nyt (tänään tai huomenna, en jaksa tarkistaa XD) kirjoittanut tätä blogia julkisesti, ensimmäiset muutama päivää pidin tätä ihan salaisena, mutta sitten mä ajattelin, että mitä väliä. Ja niin mä ajattelen vieläkin. Emmä kuitenkaan olisi ikinä niin tyhmä, että kirjoittelisin tänne jotakin mitä ei saisi. Kirjoittelen tänne vaan sellasia asioita, joita voisin sanoa kelle vaan. :)



 

Reilu pari kuukautta sitten, tilailin varmaan joka päivä pari pakettia- oli niin mukatylsää aina kun Jasper nukkui, todellisuus oli se, etten jaksanut tehdä muutakaan kuin olla koneella, kattoa tv:tä, tai korkeintaan nukkua silloin kuin Jasper nukkui. Siinä sitten itse rupesin ajattelemaan, että eiköhän Jasperilla oo jo edes hetkeksi kaikkea, kotiinkaan on turha ostella mitään kun muutetaan pian ja mulle itselle ei mene mitkään vaatteet päälle, siis entisen koon mukaan ja uutta kokoa en edes tiedä. Noh, sitten mä silloin illalla hehkutin ihan onnes Samille, että ajattelin nyt olla tilauslakossa ainakin hetken. Ja niinhän mä sitten olinkin ainakin parikolme viikkoa täysin tilaamatta mitään, ja enpä mä nykyäänkään enää tilaile mitään- mitä nyt joskus harvoin, ja nytkään en oo tainnut tilata muutamaan viikkoon yhtään mitään? Mä vaan rakastan niitä ilmotuksia paketin saapumisesta.. <3 Mutta joo, oon kyllä itsestäni ylpeä. ;) Enkä jaksanut todellakaan pohtia blogin nimeäkään mitenkää erityisesti siinä vaiheessa, joten siksi tälläinen.
 Mutta tosiaan, siinä sitten tilauslakon ohella aloitin tämän blogin kirjoittamisen. Olin jo pari vuotta lukenut satunnaisesti muutamaa blogia, mutta enpä oikeastaan ole ainakaan vielä edes vuotta lukenut kenenkään blogia kunnolla? Alle viittä luin enemmän tai vähemmän ennen Jasperin syntymää, ehkä. Jasperin synnyttyä löysinkin monta kivaa blogia, ja nykyään tykkään lueskella niitä, eipä nyt oo oikiasti kuin pari tai muutama ihan lemppari. Mulla on ehkä kaksi ihan lemppareista lemppareinta. :)





Oon kyllä tykännyt tosi paljon tästä kirjoittelusta, vaikkakin haluaisin ottaa kuvia enemmän (+ paremman kameran), kirjoitella useammin, jaksaa panostaa postauksiin paremmin ja opetella kaikkia asetusjutskia paremmin tietoisuuteeni. Pidän tätä kivana pienenä harjoituksena, saan ilmaista itseäni edes hiukan ja saan kertoa ja jakaa kaikkia mun ajatuksia ''jollekin''. Esimerkiksi ihan Jasperistakin on mukava kirjoitella tänne, että saa sitte muistoja talteen ja mullakaan ei ole niitä mammakavereita, joille selittäisin vauvajuttuja- muut taas eivät ymmärrä tai jaksa kuunnella syystä tai toisesta.






Mun mielestä elämä vaan hipuu aina ohitse, joten on kiva saada jotakin siitä talteenkin. Mä oonkin tässä miettinyt, että voi oi olisimpa tajunnut tämän jo joskus yläasteella tai edes lukiossa. Niitä olisi niin kiva lukea, ja varsinkin ihan vaan jostakin omista silloisista vaatteista, tyylistä yms., koska nehän oli mulle silloin niin tärkeitä. Mutta ehkä mä nyt kirjoittelen tätä enemmän tai vähemmän, salassa tai julkisena, ihan sinne till the end.



2 kuukautta, 35 julkaistua viestiä, 12312 kävijää ja 20 lukijaa bloggerin kautta. Kiitos kaikille. <3 Mä en kyllä uskonut, että saisin ikinä edes yhtä lukijaa. Ihan oikeasti en uskonut. Eli tää on mulle kyllä iso juttu! Ihan mahtia ja saa mulle kyllä hymyn huulille. :) (on kiva kattoa joskus vuoden päästä, että ''kuinkas silloin oli'')




Ps. Ärsyttää kyllä tosi paljon, kun mulla on luonnoksissa esimerkiksi postausta mun edesmenneestä (kuulosti siltä kuin joku olisi kuollut.. mut ei vaan.) raskaudesta, ja se postaus on nyt jo kilometrin mittainen, ja oon kirjoittanut vasta alkuraskaudesta? Ja nyt ei kyllä kiinnoistais loppuun asti panostaa niin paljon kuin siihen alkupäähän, muttamutta saa nyt nähdä mitä mä teen sen asian kanssa, ja tuleeko siitä ikinä valmista.

Pps. Tää asia lähti vähän sivuraiteilleen, tulin kyllä alunperin selittelemään meidän viikonlopusta ja kuulumisista. Aina ei mee kaikki nallekarkit sekaisin.



Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! Toivottavasti säät tästä paranis juhannusta kohden..

<3: meeri

4 kommenttia:

  1. Sun blogia on oikeesti kiva lukea. Kiva ku muistutat aina uudesta fases, nii muistaa lukea tän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, voi kiitos paljon, kuka nyt ikinä ootkaan. ;D :-)

      Poista
  2. Yhdyn edelliseen! :) Oot tosi ihanan olonen ihminen ja Jasper on niin söpö :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, kiitos paljon <3 tulipas hyvä mieli :)

      Poista

Kiitos kommentista! ❤