perjantai 7. kesäkuuta 2013

Vauvoja ja kiireitä

Maanantai ja tiistai oli oikeen masennuspäiviä, yritin vaan ladata siinä sivus vähän akkuja, eipä niistä sen enempää. :D Viimeiset kaksi päivää ovatkin olleet sitten aika kiireisiä! Nytki oon niin väsy, että haluaisin vaan mennä nukkumaan, mutta ei viitti kun sitten on taas niin vaikea herätä. :D Ja tänäänki pitäis keritä tekemään miljoonia asioita! Huoh.






 Keskiviikkona mun sisko, Mira, tuli poikiensa Jeren ja Roopen kanssa yllättäen aamulla meille, siinä sitten vähän siivoilin ja kävin suihkussa, sitten lähettiin vaunutellen kävelemään aurinkoiseen, helteiseen ja oikeasti tosi kuumaan ilmaan. Käytiin mm. jäätelöllä, kaupassa ja katsomassa poitsujen mummua sen työpaikalla. :) Tuota jäätelöä lukuunottamatta mun herkkulakko onkin pysynyt täydellisesti, ja olisin mä nytkin pystynyt ihan helposti olla syömättä tuota jätskiä, mutta tää mun lakkohan ei edes koske jäätelöitä, näin kesällä, päätin sen jo silloin. Ja oli kiva syödä Roopen kanssa pallojätskiä. :) Eikä tullut yhtään paha mieli, huono omatuntoa tai mitään, että söin sen- päin vastoin. :)
Illalla sitten äiti ja isä tuli kattomaan Jasperia, kun mä kävin miljoonassa eri kaupassa, ostelemassa kaikkia jutskia. Niistä sitten myöhemmin lisää. ;) Jasper olikin jo yöunilla, sitten kun pääsin kotiin asti. :)







Ukkosta on muuten ollut joka ilta..


 Eilen olikin sitten monen moista! Mulle tuli uusi puhelin, mitä tosin en oo vieläkää saanut/kerennyt ottamaan käyttöön.... Kävin eilen ostamassa Samille synttärilahjan, ja Jenna, Samin sisko, tuli meidän kanssa ja oli Jasperin kanssa autossa niin kauan, että hain sen lahjan. Oltiinkin sitten joskus neljältä Jasperin ja Jennan kanssa meillä, ja äiti tulikin sitten melkeen heti töistä päin tänne, ja käytiin taas Jennan kanssa miljoonassa eri kaupassa.. Onneksi mun ei tarvi nyt käydä taas hetkeen, toivottavasti ainakaan. :D Tosin Apteekissa pitäisi käydä hakemassa lisää D-vitamiinia Jasperille.
   Siitä sitten kun tultiin kaupoista, niin veljen kihlattu, Anni oli jo lapsosensa Sirun kanssa meillä. Anni tuli siis huoltamaan mun ripset. Ne edelliset olikin jo vähän kuolleet. Nyt taas kelpaa hetken räpsytellä, kiitos Anni. <3
 Illalla sitten mulla ja Jennalla oli vielä muutama pikkujuttu mitä meidän piti tehdä, kun Jasper oli mennyt nukkumaan. Ja sitten kun Jennakin lähti, niin meinasin kyllä kuolla väsyyn. Meninkin sitten aikalailla heti nukkumaan.









Tänään pitäisi ainakin jaksaa tehdä suursiivous ja värjätä hiukset, ja kaikkia pikkujutskia- niin ja tärkein, kulta tulee tänään kotiin. Piti nyt vaan tulla äkkiä vähän kertomaan kuulumisia ja päivittämään edes hiukan ajan tasalle, ettei veny liian pitkälle taas kaikki,  koska mulla oliskin niin paljon kaikkia asioita mitä haluaisin kertoa(ja viikonloppuna tuskin ehdin kirjoittelemaan). Piti nyt vaan käyttää tämä aamuhetki hyväkseen, koska Jasper nukkuu nyt ja en jaksaisi vielä itsekään tehdä mitään ihmeellistä, kuten edes siivota.





Roopen piti siirtää Jereä, sillä: ''Meerin hauva koskee minun hauvaa''
Voi raasu! Tämä olikin viimenen kuva ja mullakin tuli melkeen itku, kun katoin tätä kuvaa ja tuota Jasperin ilmettä<3

 Mun pitäisi esitellä muutama juttu, mutta en ole jaksanut vielä kuvata niitä, joten se nyt ainakin venyy, ehkä vaan iltaan asti, en tiiä vielä! Ja Jasperkin tuli eilen 4 kuukauden ikäiseksi, ja maanantaina onkin sitten taas neuvola, että siitä ainakin sitten maanantaina lisää. Ja viikonloppunakin on yksi kiva juttu tiedossa, mutta en vielä paljasta siitä sen enempää!

Kuulemisiin!

<3: meeri

6 kommenttia:

  1. On sulla ihan parhaan näköinen vaavi!!! Tosin aikas saman näköinen tuon ilm. serkkunsa kanssa? :)

    VastaaPoista
  2. Paljonko jerellä ja jasperilla on ikäeroa?=)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤