tiistai 18. kesäkuuta 2013

Huomenta

Ihana tiistai ja aurinko paistaa.

Pian me lähdetään Jasperin kanssa Jasperin kummitätiä ja serkkuja katsomaan. Tänään oonkin henkisesti valmistautunut kivaan ja mukavaan päivään! Toivottavasti kaikilla muillakin olisi hauska ja hupaisa päivä. :)

Jasper on aikamoinen hassuttelija ja ihmeellinen otus, ainakin välillä, jos se sille päälle sattuu. Hän monesti ''kehrää'' ja hyräilee, laulelee ennen kuin alkaa nukkumaan. Niin suloista. Eräs päivä mä vähän kuvasinkin Jasperin raasuja nukahtamismetodeja.


Jasperhan on jo pitkänpitkän aikaa kääntynyt milliä vaille selältä mahalleen. Mutta eiliseen asti aina se käsi on kuitenkin vielä ollut sielä kyljen alla, vaikka muu kroppa onkin ollut jo mahallaan (kuten alemmassa kuvassa ps. oli muuten hankala löytää kuvaa, koska yleensä mä oon kuvannu videolle silloin kun Jasper on melkein kääntynyt ja nuokin kuvat on eiliseltä ). Tosiaan eilen Jasper sitten kääntyi kunnolla selältä mahalleen! Ja vielä monta kertaa perättäin, täysiä ja illallakin kyllä vielä, ja mites päin Jasper oli yöllä herättyään syömään? Hihi, vaikka olinkin jättänyt Jasperin selälleen nukkumaan, niin silti tasan kolmelta Jasper heräsi syömään ja sielä se raukka oli mahallaan, täysin poikittain sängyssään. Ja siinä tilanteessahan Jasper ei onnistunut enää edes kääntymään takaisin seljälleen, sillä sänky on 60cm leveä ja Jasper yli sen mittainen, joten jalat eivät ottaneet ''maahan'' ja jalkoja Jasper olisi tarvinnut kääntymiseen. Raasu. 
Voi, että mä olen sitten ylpeä!




<3: meeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ❤