perjantai 14. kesäkuuta 2013

Uusiavanhoja juttuja

No niin, hello hello! No long no see. En ole maanantain jälkeen ollutkaan koneella, ei sillä etteikö olisi ollut aikaa tai innostusta, mutta netti ei ole toiminut enkä jaksanut sitten edes yrittää kikkailla mitään. Päin vastoin, mulla olis ollut aikaa, innostusta ja aiheita postailla vaikka joka päivä parikin kertaa.. Mulla onkin viisi postausta luonnoksissa odottelemassa viimeistelyjään (tai ei kyllä pelkät viimeistelyt riitä XD), esimerkiksi Jasperin synnytyskertomus ja raskausajasta.. En vaan mene takuuseen siitä, että valmistuvatko ne tällä vuosituhannella.

Mutta nyt kuitenkin ajattelin esitellä muutaman ''uuden'' jutun, ja kuvat on mitä parhaimpia kun oon ne ottanut silloin kiireen keskellä nopsaa, mutta en jaksa etsiä ja metsästää kaikkia juttuja uusiin kuviin, joten näihin on tyytyminen.


Upps, löysin tuossa hetki sitten vaatehuoneesta membersiltä paketin, jonka olin kyllä avannut, mutta sielä oli vielä kaikki jutskat sisällä.



Ihaana yksiolkaimeton mekko





 Ihana oranssi mekko ♥ Mutta OHO, mulla on niitä sitten nyt kaksi täysin samanlaista käyttämätöntä XD


 Sitten muihin juttuihin



Pappa oli ostanut Jasperille tälläsen kivaisan pilipalipalikka-tornin.


Värjäsin hiukset viime lauantaina jo. Ihan tietoisesti ostin noin vaalean värin, vaikka itselläni onkin tosi tummat hiukset. Mutta juurikasvua oli sen verran ihanasti ja kesä kuitenkin vaalentaa hiuksia, joten ajattelin vaan värjätä juurikasvun veke ja vähän vahvistaa sitä kesän vaalentamaa päällishiusta siinä sivussa. 

Tuo keskimmäinen tuote on paras löytö sataan vuoteen. ♥ Mulla on nykyään hiukset niin huonossa kunnossa- kaikesta värjäilyistä, kuivaamisesta ja suoristamisesta (+raskauden jäljiltä), että oon yrittänyt suihkutella ja hoidella hiuksiani milloin milläkin aineilla. Ja pääosin oon halunnut tuotteelta sitä, että se veisi katkenneita hiuksia hiukan piiloon valokeilasta. En tiedä, että parantaako tuo aine oikeasti hiuksen laatua? Mutta se ainakin selvästi tekee hiuksista eloisamman ja terveemmän näköiset. Tykkään!

BB-voide. Mun luottotuote, ostin vaan tuon hiukan tummemman, kun mulla oli ennestään se kalkkilaivankapteenille-sävy, eikä se ainakaan kesällä yritäkään mätsätä ihon kanssa.



Iih, love. ♥  Tuo mun ihku uus phone tosin saapui mun luokse 1,5viikkoa sitten jo, mutta viikon se nyt on ollut käytössä. Ja tykkään!



Psst! Huomatkaa pömppis


Mummu oli ostanut Jasperille kaksi pitkähihaista bodya.

 Ps. Mä vähän pitkitän tätä postausta vielä vähän lisää. Ensiksi ajattelin, että olisin tehnyt oman postauksen mun järjestämistä Samin yllätyssynttäreistä. Mutta, en oikeen viitsi laittaa ihmisistä tänne ''hienoja'' kuviakaan, joten oma postauksensa olisi aika lame.

Mutta tosiaan, Sami täytti tiistaina 20 vuotta. Ja viime lauantaina pidin Samille yllätyssynttärit, Samihan oli viikon reissussa, joten mun järjestelyt ja juhlien salassa pitäminen oli melko helppoa. Viikolla muutaman kerran mummu ja pappa katsoi Jasperia, kun mä juoksentelin miljoonissa eri kaupoissa hommailemassa kaikkea. Sami lähti lauantaina viemäään Jasperia mummulaan hoitoon, jossa isä ja äiti piti Samia ''kiinni'', että mä kerkesin tekemään kaiken mitä pitikin ennen kuin Sami tulisi kotiin. Lopulta tuli sitten kuitenkin kamala kiire ja lopulta en enää edes muistanut, ottaa kuvia mistään. Boolinkin väsäsin mitä ihmeellisimmistä raaka-aineista ja koristelin jääpalat ruusun terälehdillä..

Mutta Sami ainakin tykkäsi mun yllätyksestä ja lahjasta, ja eiköhän se ole tärkeämpää kuitenkin kuin muutama hassu kuva. ;)




Jasperkin rupeaa juuri heräilemään, mutta palaillaan! Ihanaa viikonloppua kaikille

<3: meeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ❤