maanantai 6. lokakuuta 2014

Maanantai




Lapset meni just nukkumaan, ja mä halusin ihan samantien tulla kirjoittelemaan! Tai, Jasper ei kyllä vielä nuku, että jos hän alkaa oikein kunnolla sängyssään kapinoimaan tai huutamaan, niin postauksen tekeminen tyssää sitten taas siihen.. Mulle on nyt oikeasti palautunut tämä innostus, ja oon siitä tosi iloinen. Sami on ollut aamu viidestä asti töissä, ja käytän nyt vähän hyödykseni tätä omaa aikaa.

Päivemmällä poikien päikkäreiden aikaan yritin vihdoin kuvata vastauspostausta videolle, mutta.. se nyt sitten epäonnistui. 
Ensiksi kuvasin kännykällä, mutta talteen ei tullut kuin noin minuutti, ja höpöttelin siis reilu kymmenen minuuttia yksikseni, kun kännykkä ei kuvannutkaan (=kännykästä loppui tila keskenkaiken, enkä huomannut sitä laisinkaan)..
 Sitten vaihdoin kameraan, joka kyllä tallensi kaiken, mutta kuvakulma oli niin epäedustava, että ei mitään rajaa! Ajattelin, että en sitä kehtaa julkaista, mutta sitten kun totuin ajatukseen, että ''ehkä sittenkin'', niin tietenkin poistin sen videon vahingossa.. Eli luvassa on siis uusi yritys jonakin toisena, toivottavasti onnekkaampana, päivänä. 


Ehkä ihan hyvä juttu vaan, että video ei tänään onnistunut. Mulla oli tänään ihan kamalan ärsyttävät ja rumat hiukset, en oikeasti tiedä mikä niitä vaivasi. En saanut niitä ojennukseen vaikka kuinka yritin.  
Ärsyttää kyllä ihan vietävästi, kun turhaan reippaan puolituntia höpöttelin itekseni.. Eli yritänpä tässä vain keksiä jotakin positiivista asiasta. Huoh.

Tänään kaivoin pitkästä aikaan, varmaan puoleen vuoteen, kaapista farkut! Ja ne oli mukavat päällä! Oon niin innoissani nyt tästäkin asiasta. Välillä jopa ärsyttää itteäkin, kun innostun aina ihan kaikesta. Siis ihan kaikesta turhastakin. 



Mun on pakko opetella ottamaan kuvia! Siis itestäni. Miten joku ihminen voi edes saada niin kauheita kuvia kuin mä itsestäni... Tai vaihtoehtoisesti opetella olemaan kameran edessä. On tämä mammablogi vaan mun juttu, lapsia on niin helppo kuvailla, niistä saa aina hyviä kuvia, jos on edes hiukan valoista! :D 


Mutta eipä mulla nyt kyllä oikeastaan ollut mitään tähdellistä asiaa, halusin vain tulla fiilistelemään, kun oon nyt taas löytänyt bloggausinnostuksen ja elämä maistuu sen ansiostakin taas hiukan paremmalta! Huomenna voisin toteuttaa jonkin aihepostauksen, joten pysykää kuulolla. Hyvää yötä!

Ps. Jasperkin jo nukahti kunnolla. Mie meen nyt katsomaan Salkkarit katsomosta! 

<3; meeri 
 

1 kommentti:

Kiitos kommentista! ❤