maanantai 13. lokakuuta 2014

Valinnanvaikeus

Voi, mä en nyt kestä ollenkaan.. Oon nyt tässä tunnin jos toisenkin seikkaillut googlen kanssa, sillä pitäisi saada jostakin ostetuksi Jasperille juniorisänky, Caspianille/Jasperille turvaistuin sekä toinen syöttötuoli. Mä inhoan, kun on niin paljon valinnanvaraa niin kaupoissa kuin tuotteissakin! 

Syöttötuolissa on pakko olla valjaat, mutta muuten ei välttämättä tarvitse olla niin vauvamainen, koska Jasper voisi sitten omia uuden ja Caspian saisi olemassa olevan Cosatton täysin käyttöönsä.. Jasper osaa aika hienosti istua jo normaalillakin tuolilla, mutta ei yllä siitä vielä niin hyvin pöydälle, että pärjättäisiin ilman toista syöttötuolia. 

Turvaistuimenkaan ei tarvitse olla ihan 9kg/8kk-> alkaen, sillä Caspian voisi ottaa Jasperin turvaistuimen (joka on 9kg-36kg) ja Jasperille (Jasu taitaa painaa tällä hetkellä n. 14kg) ostaisi sitten uuden. 


Osaisiko kukaan ihana vinkata mitään edullista nettikauppaa, mistä löytäisin vaikkapa nuo kaikki? Entäs, minkä merkkisiä teiltä löytyy? Oletteko tykännyt vai ette? 
Nyt ehdottomasti kommentoitte mulle teidän kokemuksien perusteella hyviksi (tai huonoiksi) todetut sängyt, syöttötuolit sekä turvaistuimet! Pienikin vinkki, vihje, kokemus tulee tarpeeseen. <3

Voi byyyääähh, mun sydän itkee, kun haluaisin niin kovasti tämän.. :''( Mutta en kyllä viitsi ostaa toista tälläista................. (Toi alla olevakin olis ihan jees...)











Syöttötuoliksi mulla on tällä hetkellä kolme vaihtoehtoa, turvaistuimeen satatuhatta ja sängyä en oikein kerennyt vielä edes katsoa mistään.. Mie jatkan nyt selailua, ja toivon, että joku kommentoisi edes johonkin suuntaan päätöstäni helpottavaa asiaa.. :D

<3; meeri

6 kommenttia:

  1. Meillä on toi maxi cosin turvaistuin, ja on ainakin ollu hyvä �� me kyllä saatiin se mun siskolta, niin en kyllä oo vertaillu �� ja meillä on piraatti trip trap ja se on kyllä ylihyvä, kun tyrvakaaren poisottamalla saa hyvän tuolin taaperoiselle ��

    VastaaPoista
  2. Meille voi tulla koeistumaan ton Stokken Stepsin! En tiiä onko yhtää teidän tyylinen mutta mä oon ollu tosi tyytyväinen :)

    VastaaPoista
  3. Mä kyllä tykkään syöttötuolina Stokken Tripp trappista. Meidän neiti on parisen viikkoa nuorempi kuin Caspian ja istuu siinä aika nätisti. Mahtavaa siinä on, että tuoli muuttuu lasten kasvaessa eli on useamman vuoden sijoitus.

    VastaaPoista
  4. Meillä on syöttö tuolina Graco tea time ja hetkeekään ei oo kaduttanut. :) ja turvaistuimena toimii Brion Zento istuin josta myöskään pahaa sanottavaa.. :)

    VastaaPoista
  5. Meillä on Britaxin turvaistuin ja on kyllä hyvä meidän mielestä. Syöttötuoli meillä on Ikeasta ja se nyt onkin surkea. Ostetaan triptrappi eli stokke merkkinen syöttötuoli. Siitä ei pääse neiti kääntymään, vaikka ei valjaita olekkaan. Ja mikä parasta sen saa myös tuoliksi.

    VastaaPoista
  6. https://www.hobbyhall.fi/web/store/recaro-monza-nova-2-seatfix-turvaistuin-graphite-harmaa? Meiltä löytyy tämä istuin, hyvät arviot saanut autoliiton testeissä, ja sehän on yks oleellinen seikka niitä pohtiessa. Toi on myös pit ikäinen :) suosittelen!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤