torstai 9. tammikuuta 2014

Kielipoliisi




Miten toinen voi olla noin sulonen? Mä en kestä. 

Eilisillasta asti Jasper ei ole oikeastaan muuta tehnytkään kuin näytellyt kieltä, se on vaan niiiin kivaa!! 
Jasper näyttää heti kieltä, jos äitikin näyttää. 
Jasper näyttää nykyään myös ensimmäisenä kieltä, jos pyytää pusua. 
Jasperin pitää välillä kieltä näyttäessään kokeilla omilla pikkusormillaan kieltään ''mikäs sieltä mun suusta tuleekaan''. 
Kivaa on myös kokeilla äitin kieltä. 

Mun mussukka on pieni kielipoliisi.  
Toinen näyttelee kieltään ihan täyttä päätä nauraen tai niin, että näkee kuinka oikein keskittyy siihen, että se kieli pysyykin sielä ulkona suusta. :')

Ja sain Jasperista tänään pitkästä aikaa ihan hyviä kuvia!! Laitan (koska haluan) näitä kuvia kyllä enemmänkin tänne.

Jasper nukkui muuten viime yön perfektosti (pitkästä aikaa) ja jopa minäkin sain nukkua eikä tarvinnut kuin kerran käydä antamassa tutti suuhun!!

 Myös Jasperin ruokahalu on kasvanut tässä viikon sisällä kaksinverroin? Johtuukohan siitä, että Jasu oli justiin mahataudissa ja silloin ruoka ei oikein upponut? Nyt pikkumies varmaan jahtaa menetettyjä grammoja. :') 

Isimiehellä on tämä viikko iltavuoroviikko, ja sen vuoksi mä oonkin vähän väsynyt näin iltaisin.. Jasperin kanssa riittää menoa ja meininkiä! Mutta en oikeasti valita yhtään, päinvastoin! Mä oon niin nauttinut
Oon nyt miettinytkin kuinka ihanaa olla Jasperin kanssa kahdestaankin kotona, kun Jasper ei yhtään kitise mistään; vaan reippaasti ja iloisesti leikkii, syö, nukkuu, kutittaa äitiä varpaista, halailee, pussailee, naureskelee. Ja kaikkea ihanaa. 
Ainoa asia mikä mua oikeasti harmittaa, on tuo ulkoilupuoli.. Harmittaa, kun oon niin huonossa kunnossa tämän raskauden kanssa jo, että Jasperin kanssa kahdestaan ulkoileminen on niin haastavaa. :( Toivottavasti en pilaa tuon herran lapsuutta näillä sisätiloilla!! Höh.

Lisäksi mulla on ollut niin puuhaa tämä viikko, mutta kerron siitä lisää huomenissa. Nyt meen tekemään sänkyyn tilaa, nimittäin se on totaalisesti vaatteiden peitossa ja menen nukkumaan. 

Hyvää yötä. :-)

<3: meeri


2 kommenttia:

Kiitos kommentista! ❤