sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Väsymystä ja blogiystäville pieni toive

Joulukuu meni mulla oikeastaan täysin pimennossa tämän bloggailun suhteen.. Raskausväsymys ja stressi painoivat sen verran päälle, että en vain yksinkertaisesti jaksanut keskittyä blogiin. Voisinkin sanoa, että pidin pienoisen hengähdyspaussin! 

Nyt olenkin päässyt kaikenmaailman joulustressistä eroon kokonaan, sen stressin tilalle on toki tullut muita stressejä. Kuten Jasperin lähestyvät ensimmäiset synttärit sekä vauvan pian maailmaan saapuminen. Ja siis en stressaa tokikaan siitä, että vauva tulee pian. Vaan kaikista tekemättömistä hommista ja puuttuvista asioista!

Mun motto kuitenkin noiden asioiden suhteen on (tai ainakin yrittää olla): Kyllä mä ehdin kaiken tekemään. Kyllä kaikki järjestyy.
Tuota mä muistutan itselleni jatkuvasti. Pitäisi kyllä alkaa väsäilemään listoja ja muistiinpanoja- hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty.

Mulla olisikin teille rakkaat, ihanat blogiystäväni yksi pyyntö! TE, ketkä olette mua haastaneet erilaisiin haasteisiin tässä noin viimeisen kuukauden aikana. Niin olisitteko te niin ihania, että laittaisitte haasteisiin linkin kommenttiboxiin tai meilinä osoitteeseen penni10@hotmail.com

Oon ollut otettu ja iloinen jokaisesta haasteesta, ja haluaisin kaikki haasteet myöskin toteuttaa. Viime kuukausi meni vain niin puskissa, että todella moni haaste meni ohitse. Enkä millään viitsisi jokaista sähköpostia ja kommenttia selailla läpi, että en unohtaisi varmasti mitään!
 Nimittäin, viime kuukauden aikana sain niitä haasteita ihan mahdottomasti. Ja olisin kiitollinen, jos edes joku jaksaisi vaivautua kertomaan haasteestaan ''uusiksi'', että pääsisin niitä toteuttelemaan.

Tälläinen röllipeikko tervehti mua eilen aamuna peilistä. En taida mennä enää ikinä kosteilla hiuksilla nukkumaan! En edes pöyhinyt noita hiuksia mitenkään, joten kuvitelkaa mun hiukset sen mahdollisen pöyhinnän jälkeen. Nice.
Ps. Huomatkaa mun sexyt silmäpussit. Välillä on rankkaa olla raskaana & pienen lapsen äiti....

<3: meeri

2 kommenttia:

  1. Minulla ainakin on haaste sinulle ollut: http://yksiaskel.blogspot.fi/2013/11/kysymyksia-ja-vastauksia-haaste.html

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤