tiistai 8. heinäkuuta 2014

Ensimmäinen mini rodini!

Kirjoittelinkin eilen jo blogin facebook -sivulle, että eilen ei tullut postausta kun olin niin huonossa kunnossa! Mulla on siis nyt ollut neljä päivää flunssa, ja eilen olo oli jo lähellä kuolemaa.. Söin eilen kuitenkin niin paljon lääkkeitä, että enää ei oikeastaan vaivaa kuin yskä. Oon niin kiitollinen, että selvisin eilisestä päivästä! Iso kiitos kuuluu mun ihanalle äidillekin, joka tuli töistä suoraan tänne pariksi tunniksi auttamaan mua, kun Samikin oli iltavuorossa.

Meillä on nyt muutenkin todella kiireinen viikko ja viikonloppu, mutta yritän tulla kirjoittelemaan iltaisin, jos suinkin mahdollista.. Tällekin päivälle mulla on vielä sata ja yksi asiaa tekemättä! Mutta niistä sitten myöhemmin, nyt kuitenkin kirjoittelen loppuun luonnoksissa roikkuneen postauksen.


Eli, viime viikolla tilasin ensimmäisen, mutta ei todellakaan viimeisen mini rodinin vaatteen.

Tai no ensimmäisen sain kyllä Kristalta Jasperille toissa viikonloppuna (ja sen esittelin pari postausta takana päin)! Mutta viime viikolla sitten tilasin ihan itse, mini rodinin jumpsuitin Jasperille. 



Mä oon ihaillut niin kauan mini rodinin vaatteita, mutta oon ollut tosi pihi niiden suhteen.. Mä rakastan niitä kuoseja, värejä, ulkonäköä, kaikkea niissä! 
Nyt kuitenkin viime viikolla tilipäivänäni kunniaksi, ensimmäisenä menin tilaamaan ihanan jumpsuitin Jasperille. Jasper ei enää kasva niin nopeasti, ja puku menee varmasti vielä Caspianillekin, eli viitsin senkin ansiosta nyt tilata.. En kyllä tiedä, koska viitsin tilata Caspianille ''oman'', kun pelkään sitä, että se jää heti pieneksi ja näin kun ostaa isoveljelle, sen saa varmasti vielä pikkuveljellekin käyttöön. 
Huomasi kyllä heti laadun eron, vaikka johonkin h&m:n vaatteisiin verrattuna. Vaikka, en mä silti mitenkään aio h&m:stä luopua ja siirtyä pelkkiin ''merkkivaatteisiin''.



Keltainen ihanuus oli Jasperille vielä hiukan iso, mutta pidettiin sitä jo pari tuntia päällä silloin kun se tuli. Ja mä aina ostan muutenkin tarkoituksella vähän liian isoa, kun en halua, että vaatteet jäävät heti liian pieniksi! :D Sen jälkeen on ollut niin lämpöisiä kelejä, että Jasper olisi varmasti tukehtunut pukuun.. 



Jumpperi oli tarjouksessa, ja maksoi vain noin 40€. Oon kyllä enemmän kuin tyytyväinen meidän ensimmäiseen mini rodini hankintaan! Hihi. Mä kyllä pohdin taas jonkun vuoden, että minkä mä nyt tilaisinkaan, kun olisin halunnut paitoja, housuja, takkeja, haalareita.. Mutta oon kuitenkin täysin iloinen päätöksestäni hankkia tuo ensimmäisenä!

Ja mikä tärkeintä; silmin nähden huomasi, kuinka Jasper itsekin tykäsi pitää jumpsuitia päällään! Hän hypisteli, hän ihasteli, hän esitteli sitä. 




 Ja mä tuun vielä joku päivä esittelemään pari muutakin juttua, joita posti on nyt viimeisen viikon aikana tiputellut luukusta alas! 

<3; meeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ❤