torstai 3. heinäkuuta 2014

Taulu & UUTISIA!

Eilen sain Caspianin ristiäistaulun kotiin asti! Se tuli postiin jo viikko sitten, mutta ei olla keritty noutamaan sitä eilistä päivää ennemmin.. Iso paketti, pieni mies ja paljon rakkautta.



Jahkailin vaikka kuinka kauan, että kumman kuvan kahdesta laitan tauluun, ja oon vielä jälkikäteenkin miettinyt, että teinkö sittenkään oikeaa valintaa.. Mutta nyt kun taulu tuli, en voisi olla tyytyväisempi!

Jasperistakin on se kastetaulu, ja halusin samanlaisen; eli mustavalkoisen, valkoisilla kehyksillä ja sinisen tutin nurkkaan. Molemmat taulut kuvastaa hyvin lapsien luonteita; Jasper on sellainen naurava ilopilleri ja Caspian enemmän sellainen onnellinen tyytyväisyys. Molemmat pojat on siis tosi tyytyväisiä ja iloisia, mutta hiukan eritavoin: toinen äänekkäästi ja toinen vähän hiljaisemmin. 



Jasper

Yksi juttu kuitenkin meni (taaskin) pieleen, nimittäin... Caspianin taulu on vielä isompi kuin Jasperin taulu. Mä olin ihan varma, että olin Jasperinkin kohdalla valinnut suurimman vaihtoehdon, ja niin tein sitten Caspianinkin kohdalla. Joko tässä vuodessa oli tullut vielä suurempiakin tauluja myyntiin, tai sitten olin pihtaillut ja valinnut sittenkin Jasperin tauluksi toiseksi isoimman.




Noh oli kuinka oli, niin tyytyväinen olen! Nyt mulla on molemmista pojista ihanat taulut. 


Taulu ei pääse täällä kodissa edes seinälle asti, sillä SUPRISE.... Me muutetaan tämän kuukauden aikana!

Makkarin seinällä kyllä oli valmiiksi naula jo ihan sopivassa kohdassa, mutta tämä kuva ehkä selittää kaiken oleellisen siitä, että miksen aio pitää taulua tuossa edes tätä loppu kuukautta.. :D


Meillä on ollut tosi kiireinen viikko, mikä johtuu suurimmaksi osaksi siitä, että Sami on ollut joka päivä n. 2 vuoroa/n. 16h töissä putkeen.. 
Eilenkin olin sitten mummulassa poikien kanssa iltaan asti! Mulla oli muuten eilen nimipäivä. Ja sain kolme isoa Batterya nimpparilahjaksi. :'D Nyt molemmat vauvelit nukkuu, ja mä tuun sitten illalla kirjoittelemaan sen viikonloppupostauksen. Pysykää kuulolla.

Ihanaa päivän jatkoa kaikille! Aurinkokin taas paistaa, ja mieli ei voisi olla enää korkeammalla!

<3; meeri

3 kommenttia:

  1. Ihanan iso taulu! ♡ mistä saa tilattua tuommoisia ja paljonko oli hintaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, kiitos! :) Ifolorilta oon nuo tilannut, ja toi Caspianin taulu tais maksaa joku 80-90€, jos en nyt ihan väärin muista... Siinä oli joku aika suuri alennus! :)

      Poista
  2. ootko siis itte laittanu ton tutin tohon? :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤