sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Mama 22v

Mun piti tulla eilen kirjoittelemaan se lupaamani postaus, ja olin vielä illallakin sitä mieltä.. Kunnes mua pyydettiin muutamaksi tunniksi kuskiksi ja päätin mennä (mitä ihmettä, minä kuskina?! Haha, oli varmaan kolmas kerta mun elämäni aikana kun oon ollut kauemmin kuin vartin känniääliöitä kuskina.. :D) - lapsetkin jo nukkuivat. 

Mä en ole oikeasti ikinä kipeä, ja nyt mulla on sitten ihan jäätävä flunssa! Tämä on just sitä mun säkää.



Mä palailen illalla, jos vain suinkin ehdin, mutta viimeistään huomenna. Illalla vähintään kuitenkin vastailen teidän kommentteihin. :) Päätin kuitenkin tulla nopsaa tekemään minipostauksen, sillä mulla on tänään synttärit! Jeejee. :D

Täytän siis hurjat 22 vuotta, ja tunnen oloni vanhaksi! Jasper on tänään tasan 1v 5kk ja Caspian parin päivän päästä 5kk. Oon niin kiitollinen ja onnellinen mun lapsista. 

Kuitenkin, mä oon varmaan jotenkin dramaattinen ihminen, mutta aina kun on synttärit tunnen itseni jotenkin tosi yksinäiseksi ja surulliseksi.. Arvottomaksi. Pelkäänköhän mä vanhenemista vai mikä on? 
Ja mä jotenkin otan aina kaiken niin itseeni; mulle merkkaa paljon jo joku facebookin ''onnea'' viesti, ja muistan ikuisesti kuka on onnitellut ja kuka ei.. Vaikka herranjumala jotkut synttärit!! Onhan se nyt aika turha juhla aikuisilla ihmisillä, mutta en sitten tiiä johtuuko mun pikkutarkkuus vain siitä, että itse muistan kaikkien syntymäpäivät aina.. :D


Sami on nyt töissä, mutta mummu ja pappa tulee illemmalla katsomaan poikia ja me käydään Samin kanssa syömässä. Just niin kuin mä halusinkin! En todellakaan halunnut mitään synttäripileitä tai mitään ihmeellistä, mulle riittää ihan vain ruoka.. :D 
Latasin just kameran akun ja muistiakin pitäisi olla, niin tänään voisinkin yrittää ottaa sitten kuvia.. Tai siis nyt Samin on pakko suostua ottamaan niitä (se vihaa ottaa niitä kuvia..) kun onhan mun syntymäpäiväkin, haha

Oon muuten tänään ollut 2 viikkoa herkkulakossa, mutta ajattelin tänään synttäreiden kunniaksi herkutella vähän.. Tai en kyllä ole vielä päättänyt, että herkuttelenko tosi vähän vai reippaasti ja kuinka paljon ja millä. Mutta huomenna sitten kuitenkin taas jatkan herkkulakkoa, tapahtu tänään mitä tapahtu sen suhteen. 

Parin viikon päästä tuun sitten tarkemmin kirjoittelemaan mun herkkulakosta, mutta tähän mennessä on jo siis tippunut pari kiloa - vaikka mitään muuta en olekaan tehnyt kuin jättänyt suklaat, karkit, sipsit, leivokset, kakut, jäätelöt pois. 

Ihanaa aurinkoista päivää kaikille!! <3

<3; meeri

8 kommenttia:

Kiitos kommentista! ❤