torstai 10. heinäkuuta 2014

Kodin sydän eli keittiö

Mä oon nyt viimeiset kaksi päivää siivonnut ihan hulluna! Tätä kämppää käytiin tänään katsomassa, ja oon muutenkin niin tarkka siisteyden kanssa, jos edes joku tuttu tulee kylään. Saati sitten vieraita ihmisiä, en halua, että mitään murusia, pölyjä tai likaa on missään! 
Hinkkasin ja puunasin siis kaikki lattiasta kattoon: lattiat, seinät, ovet, pinnat.. Kaikki.

Eilen illalla kun lapset jo nukkuivat ja olin saanut keittiön siivotuksi, päätin napsia siitä nyt kuvat. Lattian pesin vasta aamulla, että jos maassa näkyy epämääräisiä lönttejä, anteeksi niistä (ja esimerkiksi parissa kuvissa varjot tekivät hienot ''liat'' laattoihin..).
Tämän keittiö -esittelyn jälkeen olisi vielä luvassa makuuhuone, yläkerta, eteiset ja märkätilat. 

Tykkään tosi paljon tästä meidän avoimesta, avarasta, korkeasta ja suuresta keittiöstä! Keittiössä on aina valoisaa, paljon säilytystilaa ja paljon pöytätilaa. Meillä onkin vieläkin paljon tyhjää kaappitilaa! Edellinen asunto taas pursusi tavaraa joka tuutista.
 En tiedä, miten tulen toimeen seuraavan asunnon pienessä keittiössä. Noh, ehkä se selviää sitten joskus..

Yleisestikin ottaen sisustuksen suhteen, olen vähän sellainen, että mitä vähemmän tavaraa sen parempi. Varsinkin sen jälkeen, kun Jasper on alkanut liikkua, on pitänyt eliminoida kaikki turha roju pikkutermiitin tieltä. Erioten keittön suhteen ajatusmaailmani on, että mitä vähemmän rojua- sen siistimpi, parempi, kauniimpi ja puhtaampi!

Nyt luvassa miljoonatriljoonabiljoona kuvaa! 
En ala nyt väsäilemään mitään kuvatekstejä, mutta kysyä saa tietenkin, jos tulee joitakin kysymyksiä mieleen. Mielipiteet kiinnostavat myös kovasti, joten olkaahan ihania ja kommentoikaa! <3



































<3; meeri

10 kommenttia:

  1. Ihanan iso ja SIISTI, kiiltävän hohtava keittiö ♡ t. Siivoushullu =D

    VastaaPoista
  2. Hieno keittiö! :) Miksi te muutatte jos tykkäät nykyisestä asunnosta..:O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Kyllä me ihan suurimmaksi osaksi, sanotaanko että 85% kaikesta tässä, tykätään asuntona. Mutta siihen on sata ja yksi syytä miksi muutetaan, voisin kirjoittaa niistä kirjan, etten vaankaan unohtaisi mitään. ;D

      Poista
  3. Oon ihaillu tota teidän kotia aina näistä kuvista mitä laitat. En muuttais ite tollasesta ikinä! Oon jopa udellu tutuilta että mis päin lapuaa toi on et voisin haaveilla lisää xd saako kysyy miks muutatte toiseen? Liian vähän tilaa vai? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahahah. :''D Voi sua. :D 1v 3kk riitti nyt meille. Siihen on oikeesti ainakin 15 syytä miksi muutetaan, mutta suurimpana nyt se, että S lähtee armeijaan tammikuussa.. Ja päinvastoin; neliöt menee rajan yli, enkä tiiä onko mulla sitten kuinka aikaa hoitaa pihatöitä jne. En jaksa nyt kaikkia luetella, mutta niitä syitä on paljon kuiteskin. Vaikka tuleehan tätäkin varmasti ikävä! Tästä tuli jo oikeesti koti, ja nyt pitäis muuttaa taas.....

      Poista
  4. IHANA! toi on niiiin siisti, valoisa, hyvät värit, kivan mallinen....
    Mutta ihan ei ois noin montaa kutakuinkin samanlaista kuvaa tarvinnu, samaa piti sanoo viime kotipostauksestakin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;-) Hihii, kyl mä tiedän, että jotkut on tota mieltä, ja kyllä mä tiedän, että vähempi kuvamäärä on _toisen_ silmään parempi. Mä oon tästä kirjoitellut tänne ennekin, että en tuu varmasti muuttamaan sitä mun tapaa: laitan toisinaan miljoona kuvaa, jotka on samanlaisia varmasti toisten ihmisten silmissä. Toisinaan mulle riittää yksi kuva tai pelkkä teksti. Mutta ennenkaikkea, tää blogi on MULLE MUN muistojensäilytys, joten anteeksi, lisään niitä kuvia jatkossakin paljon, miljoona samanlaista, itseäni varten. Kyllä muakin ärsyttää monissa toisten blogeissa se, että lisää tyyliin satamiljoonaa kuvaa omasta naamasta koska _toisen_ silmiin ne on samanlaisia, mutta ymmärrän pointin niin en siitä kellekään valita. ;D
      En osaa karsia, joten en juurikaan karsi. Mun muistaakseni mä varottelin tuossa tekstissäkin jo miljoonsta kuvasta, ja niin mä yleensäkin teen! ;D

      Poista
    2. hmmm.. ei tarvi varmaan suuttua jos mielipiteen nätisti ilmaisee ja itsehän jopa pyysit mielipiteitä, joten ne on silloin syytä kestää. Eriasia jos alkais ilkeilemään, mutta jos asiallisesti kertoo mielipiteensä niin ei siitä pitäis pipon kiristyä..

      Poista
    3. Hmm, missä vaiheessa oon suuttunut? En todellakaan missään vaiheessa.
      Kunhan halusin selkeästi ja kattavasti kertoa sulle, että tiedän ko. asian ja sekä syyn siihen miksi niin teen.. ? En halunnut vaan että jäis mitään epäselväksi. Mun pipo ei oo kiristynyt tai mitään muutakaan, ei mulle nyt sentäs tuollasesta tuu paha mieli. :)

      Poista

Kiitos kommentista! ❤