perjantai 11. heinäkuuta 2014

The plan






Oon varmaankin just parhaillaan menossa ripsihuoltoon, ainakin toivottavasti. Päätin siis pitkästä aikaa ajastaa tämän postauksen huomiselle, että ei kaikki postaukset tulisi samana päivänä. ;-)
 Mä kun kirjoittelen just silloin kun ehdinkin, eli joskus on päiviä välissä, että ei vain yksinkertaisesti ehdi edes aukaisemaan konetta, ja toisinaan on näitä päiviä kun Jasper nukkuu neljän tunnin päikkärit & Caspian sinä aikana nukkuu ja syö vuorotellen, ja sitten vielä käy ihme ja pojat menevät vielä illallakin ajoissa nukkumaan! 







Jasper täytti muuten muutama päivä sitten 1v 5kk ja Caspian toissapäivänä 5kk. Jasperin kuulumisia ja juttuja tulen kirjoittelemaan sitten kun rästipostaukset ovat poissa alta, ja Capun juttuja sitten ensi viikon neuvolan jälkeen mittojen kera!





Mä oon muuten miettinyt sellaista, että pitäisikö mun tehdä jonkunlainen ns. mielipidepostaus (mun mielipiteet kun kiinnostivat teitä kaikista eniten siinä yhdessä kyselyssä)? Eli, että te kertoisitte sanoja/asioita, joista haluatte kuulla mielipiteen, ja mä sitten teen niistä oman postauksensa? Olisikohan siinä mitään järkeä? :D
 No, mutta jos joku nyt sattuu tätä lukemaan ja jos vielä se ideakin kuulostaa ihan hyvältä, niin voitte laittaa tietty tähänkin niitä asioita, joista haluatte kuulla mitä mieltä minä oon!




Mä en voisi nyt yhtään olla tyytyväisempi tähän Suomen kesään tällähetkellä! Mä niin rakastan aurinkoa, valoa ja lämpöä. Tasan ainoa huono puoli on se, että Caspian ei juurikaan tykkää kuumuudesta, niin joudutaan olemaan aika paljon sisällä piilossa pahteelta, Caspianin ehdoilla.
Meillä onkin nyt viimeisen viikon ajan asunut kaksi vaippapyllyä, toki kauppaan yms. on puettu vähän vaatetta päälle, mutta muuten nuo miniukkelit ovat olleet aikalailla pelkällä vaipalla tai sitten nakuna. 


Tänään ripsihuollon jälkeen pitäisi ainakin mansikoita pakastella (ja syödä), sekä pakata huomiset jutut valmiiksi. Nimittäin, me lähdetään huomenna Samin kanssa kahdestaan Tampereelle hotelliin yöksi, shoppailemaan, syömään, OTTAMAAN AURINKOA (kotona en ikinä ehdi, vaikka haluaisin!!) ja ylipäätänsäkin nauttimaan ja rentoutumaan. Mä oon nyt jo niin innoissani!!
 Kuvia aion varmasti ottaa miljoonia, ellei satoja miljoonia. Vaikka Sami sanoisi mitä, niin aion kulkea koko ajan kamera kaulassa. No joo, ei sentäs. Sillä mun kameraa ei saa kaulaan.. No joo, mutta joo ei. Kohtuudella siis kuvia! 
Tulen sitten tietty jälkeenpäin kertomaan matkasta, mutta viikonlopun aikana tuskin on odotettavissa postauksia.. Mutta never say never, vai mitenköhän sekin meni. Eli palaillaan kun ehdin! :-)



Hehkeenä kuin kirkonrotta. En edes muista, koska olisin viimeksi meikannut? :D Oon meikkaamatta niin kauan, että aurinko paistaa ja yritän epätoivoisesti hankkia rusketusta.


Ihanaa viikonloppua kaikille, nauttikaa auringosta ja läheisistänne. Puss och kram!

<3; meeri


4 kommenttia:

  1. Ihanat pojat! <3 mulla tuli näistä kuvista banneriin idea :D

    VastaaPoista
  2. Hei mua kiinnostais kuulla sun mielipide tosta teidän syöttötuolista! Sen postauksen oon lukenu minkä oot tehny aikalailla sillon heti kun tuon ostitte. Mä pähkäilen nimittäin tämän istuimen ja tripptrappin välillä ja ois kiva kuulla plussia ja miinuksia oikeelta käyttäjältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niiiin suosittelen tuota syöttötuolia!! :D En oikeesti usko, että sitä parempaa tuolia voi olla koko maailmassa. :') Mutta mä ajattelin toteuttaa siitä tässä heti kun mahdollista on niin kunnon postauksen sun innoittamana! :)

      Poista

Kiitos kommentista! ❤