torstai 13. maaliskuuta 2014

KYSY LAPSISTA & sottapytty

Kun on vuoden ja kolmen päivän ikäerolla lapset, tulee vastaa monia omituisia ja hauskoja tilanteita. Moni asia on järjestelykysymys, mutta alun Jasperin mustasukkaisuuden jälkeen meillä menee oikeasti kolmestaa todella hyvin ja reippaasti! 
Eipä ole parin ensimmäisen päivän jälkeen tullut mieleenikään, että kuinka mä pärjään näiden kanssa kolmestaan. Päinvastoin, olen ollut todella yllätynyt siitä kuinka helposti kaikki on sujunut! Tietenkin mulle itselleni jää vähemmän aikaa yms., mutta mä nautin täysin rinnoin nähdä mun lasten kehitystä ja kasvua, joten en siitä pahoita mieltäni. 
Lisäksi mulla on suuria apuja, kuten mun vanhemmat, jotka kyllä mielellään ovat lastenlastensa kanssa esimerkiksi siten, että pääsen jopa monta kertaa viikossa suihkuun tai kauppaan rauhassa.  

Lisäksi oon huomannut, että taivun ja kykenen aikamoisiin ninjaliikkeisiin ja asioihin omien lasten takia/kanssa. Haha! Kyllä onnistuu jos monenmoinen. 

Mullahan on kaikki kommentteihin vastaamiset(kin) hiukan rästissä (anteeksi siitä!! oon kyllä lukenut joka kommentin ajatuksella ja miettinyt mitä haluan vastata<3), ja yksi kommentti tähän pieneen ikäeroon liittyen on jäänyt mun mieleen. Siis siitä, että kuinka me pärjätään kolmestaan. Joten ajattelinkin nyt tässä toivoa ja ehdottaa, että kysykää kommenteilla mitä haluattekaan tietää meidän kolmen arjesta ja siitä miten pärjään noiden kahden vuoden ikäerolla olevan vauvan kanssa. Miten me selvitään pienistä ja suuremmista arjen jutuista. Ihan mitä vain! Muitakin kysymyksiä lapsukaisista saa lähetellä! Vastaan kysymyksiin + kerron mahdollisesti jotakin lisää sunnuntaina, joten sunnuntaihin asti on aikaa lähetellä kysymyksiä ja toiveita postaukseen. :)

Yksi päivä molemmilla oli kamala nälkä yhtäaikaa, ja silloin syötin vauvaa jo pullosta. Se oli sitä aikaa kun vauvalla kesti varmaan ainakin tunti syödä.. Mä sitten syötin Jasperia toisella kädellä, kun se kontti lattialla. :'D

Mutta toissapäivänä syötin taas molempia yhtäaikaa, ja se oli aika sottuista puuhaa. Tällä kertaa Jasper istui syöttötuolissa ja sotki koko maailmankaikkeuden. Niin ja sitten mä innostuin ''vähän'' ottamaan kuvia pitkästä aikaa, ja ehkä mä vähän halusin alitajuisesti viivytellä ton sottapytyn pesemistä <3 :D 


''haloohaloo, kuka soittaa?''

''Missä Jasperin hampaat?''



Anteeksi, että länttäsin kaikki miljoona kuvaa vaan tuohon loppuun (vaikka en ole sitä pitkään aikaan harrastanutkaan). Mutta en halunnut luopua yhdestäkään noista kuvasta :D <3

Niin ja, vastatkaapas tohon uuteen kyselyyn taas tuossa reunassa!! :)

<3: meeri

17 kommenttia:

  1. Mua häiritsee, kun puhut ´´teistä kolmesta``, mutta ette ole miehen kanssa kuitenkaan eronnut, joten mun laskujen mukaan teitä pitäisi olla neljä :o Vai onko teillä asumusero?
    Vai meinasitko tolla ilmaisulla sitä,kun mies on töissä niin otte kolmisin :o

    Ymmärrän myös jos et halua kertoa.
    Ilmeisesti joku suru siellä on ja toivon koko sydämestäni, että kaikki kääntyy parhainpäin! ♥

    VastaaPoista
  2. Niinhän mä oon aina puhunut ja esim. ennen kuin vauva synty niin puhuin tälläsissä tapauksissa meistä kahdesta Jasperin kanssa. Mä oon aina lasten kanssa, siis 24/7 ja S käy töissä yms omat juttunsa, joten loogisempaa tällaiset arkikysymykset on kertoa näin eli niinkun ne onkin. Se on enemmänkin niin että on harvinaista jos kaikki neljä on paikalla. Ja tää blogikin kertoo pääsääntöisesti meistä kolmesta (ja aina on kertonutkin) Ja tässähän oli muutenkin aikalailla siitä kysymys että miten pärjää yksin kahden noin pienen kanssa :)

    Toivottavasti ymmärsit kun yritin tällä kännykällä vastata samalla kun teen ruokaa .. :D

    Kiitos❤️

    VastaaPoista
  3. eli oliko tää joku ns.ero temppu vaikka ette ookkaan eronnu?
    tuntuu että sä matkit karoa näis sun blogi jutuis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 😂😂😂😂😂 kiitos nauruista :DD onko tultu tähän pisteeseen oikeesti että väitetään että mä matkin jotaki.... Voi elämä :D joo tosiaan mä eroaisin vaan sen takia että joku muukin on eronnut.. Nyt niitä valoja päälle. Tässä nyt ole ehtinyt edes miettimää mitään tuollasia.. Mä halusinkin tämän kaiken tapahtuvan nimenomaan tuon takia! Tuskinpa tiedät yhtään mitään. Mutta ei olla lopullisesti erottu eikä myöskään yhdessä. Ei vielä tiedetä. Onneks sait mut kiikkiin ;)

      Poista
  4. voi jestas tuota Jasperia, kuinka voi olla noin soma♥ ! pikku prinssi vaan nukkuu :') Onko niissä minkälaisia eroja jos vertaat Jasperia saman ikäisenä kun pikkunen on nyt? :) Jasperko ei enää ole mustasukkainen vauvasta? :) Osaako isoveli jo "pitää huolta" pienemmästä, tai siis niin, miten tuon ikäinen nyt huolta pitää? :p

    VastaaPoista
  5. Samillahan on jo toinen, niin miks sä haluisit sellasen kans sit olla? ja elätellä toiveita onnellisesta perheestä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei kyllä ole. Ja voisitkohan muutenkaan mennä noissa "syytöksissä" pahemmin metsään :D

      Poista
  6. Ei nyt millään pahalla, mutta ei lapua ny nii iso paikka oo että nää jutut ei kierrä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh shit Sherlock. Kyllä mä nyt silti varmaan tiedän paremmin kuin sinä ja voin kyllä rehellisesti sanoa että ei sillä mitään suhdetta kenenkää kans oo niinku sä väität.

      :D

      Poista
    2. Tuu vaikka omalla naamallas huutelemaan jos sulla nyt joku ongelma tämän asian kanssa on.

      Poista
    3. Hei, ihan oikeasti, kaikki te kateelliset/tietämättömät/v-mäiset ihmiset, voisitteko olla hiljaa tai tulla sanomaan asianne omalla nimellänne. Kaikista naurettavinta, mitä mä tiiän, on se, että ihmiset puhuu paskaa toisista nimettömänä. Pitäkää mölyt mahassanne ja keskittykää omaan elämäänne.

      Poista
    4. Voihan lapua.. paskaa puhuvien ihmemaa <3 :D Ei kannata kaikkia uskoa mitä kylillä puhutaan ja toiseks nuo asiat ei kuulu muille, kuin vain ja ainoastaa meerin perheelle! Niin ihania ja suloisia pikku vesseliä sielä Meerillä on <3

      Poista
  7. asuuko Sami sunkaas?silloinhan te ootte avopari ja kummiski facebookis oot sinkku?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja pointti oli? Ooksä joku statuspoliisi?? :D

      Yhdessä vaiheessa me erottii ja mua vitutti niin palio että muokkasin sen sinne niin. Nyt kuitenkaa ei olla vielä 100% päätetty mitään enkä ole nyt muistanu koko asiaa niin en ole myöskään jaksanut sitä sielä muokata .. Mitä väliä mitä jossaki facebookis lukee? Siis oikeesti haloo, fb on koko elämä ja jos sielä lukee jotakin / ei lue niin se on totta :D

      Poista
  8. älä nyt vedä hernettäs nenään.itehän oot maininnut että oot sinkku,yh.......pitäs sullakin sen verta järki leikata että tottakai täällä kysellään ja kommentoidaan sitä.jos et oisi halunnu kertoa maailmalle sitä ni oisit ollu hiljaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Missä mä oon sanonu olevani yh? Eri asia kysyä kuin väittää paskaa :)

      Ja sulle ei oo varmaan tapahtunut mitää suurta, jos ihan aina pystyt ajatella järkevästi. Mutta totta, tiedostin kyllä asian enkä ole mitään hernettä vetäny nenään, en vaan halua että joku lukee näitä sun kommentteja ja luulee jotakin mikä ei oo totta.. :)

      Edelleenkin mä mietin, että mikset tuu vaikka sielä facebookis avautumaan/kyselemään?

      Poista

Kiitos kommentista! ❤