torstai 13. maaliskuuta 2014

Yhtäkkiä putoat pohjattoman syvään kuiluun

''Särjetty ja satutettu sinua on monta kertaa ja nyt kuvittelet että se on sinä jonka päässä viiraa yhtäkkiä putoat pohjattoman syvään kuiluun ja luulet että tästä on mahdotonta ikinä toipuu anna minun kantaa, auttaa anna minun anna minun anna minun tulla sun viereesi ja lohduttaa hullu sä et ole mut joskus sitä romahtaa kivipohjaan hiljaa nyt mennään mut henkiin sä jäät hullu sä et ole mut juuri nyt on vaikeaa sama se vaikka sinä rakastuisit johonkin väärään sama se jos et sinä opi vielä siitäkään tärkeintä on ettet sinä koveta sun sydäntä koskaan jonkunhan on uskottava että vielä rakkaus voittaa anna minun kantaa, auttaa anna minun anna minun sä et ole hullu hullu sä et ole hiljaa nyt mennään mut henkiin sä jäät hullu sä et ole mut juuri nyt on vaikeaa''


<3: meeri

7 kommenttia:

  1. <3 :( Voimia ja tsemppiä ja kaikkea hyvää <3

    VastaaPoista
  2. Ajattelinkin että nyt on jotain tapahtunut. :/

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä kovasti, vaikken tiedäkkään teiän tilannetta <3

    VastaaPoista
  4. Voi rakkaus Mööriseni! Haleja paljon .. ♥
    -Sonja

    VastaaPoista
  5. kyllä sinä pärjäät kahden lapsen kanssa,varmasti nyt tuntuu vaikealta,mutta usko ni se helpottaa ennenpitkään.
    rakastat lapsiasi ja se on tärkeintä. <3

    VastaaPoista
  6. Toivottavasti saatte selvitettyä asiat ihan lastenkin takia jo, älkää luovuttako. <3
    t.ano

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ❤