maanantai 3. maaliskuuta 2014

2. videopostaus

Heipparallatus vaan kaikille!

Mä ajattelin ainakin yrittää pitää tätä viikkoa jonkunsortin ns. blogiviikkona. Eli mä yritän mahdollisimman paljon kirjoitella, vastailla kommentteihin, muokata blogin minä- esittelyä, kenties muokata blogin ulkoasua, ehkä perustaa se fb-sivu.. Ja mitähän vielä? 

No kokonaisuudessaan siis keskityn blogiin mahdollisimman paljon tällä viikolla!! Samilla on kyllä iltavuoroviikko ja oon paljon poitsujen kanssa kaksin, mutta se tarkoittaa myös sitä, että mulla on hiukan myös yksinoloaikaa kun Jasu menee yöunille (jos vauva on suopealla tuulella.. :D).

Sain tänään kuitenkin jonkun yhtäkkisen päähänpiston, että olisin kuvannut videopostauksen lyhyesti kuulumisista & näistä em. blogijutuista.. 
Sitten ajattelinkin testiksi kuvata vähän, että näen millanen siitä tulis. Mun oli tarkotus käydä vähän kohentamas itteäni ennen oikean videon kuvaamista ja miettiä vähän mitä puhun ja yms. 
No sitten mun ajatukset ei kulkenut oikeastaan mihinkään suuntaan ja mulla loppu akku kännykästä kesken mun selityksen (joten älkää ihmetelkö jos mulla jää lause kesken).. Vein kännykän lataukseen ja mun sisko tuli yllätysvisiitille (jonka jälkeen mun toinenkin sisko tuli), enkä sitten ikinä jaksanut enää kuvata uutta niin ajattelin että ihan sama? Laitan ton testivideon, missä mun ajatukset ei kulje.





Mutta mun blogi on just sellanen kuin mäkin pyrin olemaan, eli aito. Joten eiköhän toi videokin ole taas kaikessa turhuudessaan myös tarpeeksi aito.  
Taitaa myös olla mun siunaus, että tietokoneessa ei toimi äänet niin en pääse itse edes tarkistamaan ko. tekelestä (eli en tiedä kuinka vammaselle kuulostan)... :'D

Täältä (klik) löytyy blogin ensimmäinen maailman turhin höpöttelyvideo.

En kyllä halua, että mun videot on aina yhtä heikkoa tekoa. Joten oliskohan aika ryhdistäytyä ja kuvata joku video, mikä ei vain vahingossa päädy blogin puolelle...

Seuraavaksi ajattelin tehdä tämän päiväisestä neuvolasta pikapostauksen, sekä huomenna ajattelin kirjoitella imetysjuttuja. Sen jälkeen aloittelen ainakin yhtä synnytyskertomusta- voi olla, että sen ohella postailen sitten muitakin juttuja. 
Mä oon varmaan bloggaaja, jolla ei lopu ikinä kirjoitusaiheet kesken? Päinvastoin, mulla on nytkin ainakin parikymmentä postausta kielenpäällä tuloillaan!! Ja joka päivä keksin ainakin pari ideaa lisää...

Loppuun vielä pari kuvaa muutamalta viimepäivältä:


<3 Ahaha, voin laittaa jossakin vaiheessa lisääkin näitä ''hienoja'' yhteiskuvia. 
Sami oli saanut vauvasta mahtavan kuvan :-D
<3
Pulla lähös autolla :-)
Rakkaus.
Höpsö roikotti tota ilmapalloa suussaan ihan onneissaan puolituntia :-D <3
Kulta tasan 3vk <3
Tyytyväinen vauveli

Tää latas tätä videota niin kauan, että jopa minä aloin miettimään, että kehtaankohan mä nyt.... :D
<3: meeri

2 kommenttia:

  1. Ihana Jasper, kun pyysit taputtaa - voi söpöä <3

    Ihana vauva ja ihana äiti myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näkisitpä normaalisti kun sitä pyytää taputtamaan, tulee kuule niin leveä virne naamalle ettei mitään rajaa!! :D <3

      Kiitos, vaikka olikin aika turha ;) <3

      Poista

Kiitos kommentista! ❤